Gå til innhold

Karantenetips for skolehverdagen hjemme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Karantenetips for de med skolebarn. 

Hvis du økonomisk sett hadde hatt muligheten for det, kunne du tenkt deg en gang å hatt hjemmeskole? 

Anonymkode: 1d88f...5c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er heller tiden som er begrensningen for meg. 

Det har vært hyggelig å få undervise barna mine. Slitsomt, men hyggelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tanker om videoen? 

Ts

Anonymkode: 1d88f...5c4

Skrevet

Hjemmeskole var bra, veldig koselig og følte jeg fikk enda mer innsikt i hva de holder på med på skolen. Vi hadde og mer tid siden vi slapp å styre med å komme oss på jobb og skole, vi hadde lange frokoster, lunsjer og middager som tar litt tid å lage. Skolearbeidet var vi jo raskt ferdige med så det ble enda mer fritid. :P Så faglig sett så kunne jeg nok hatt hjemmeskole, ikke noe problem. Men skolen er jo så mye mer enn bare fag.

For meg som alenemamma så er det viktig for meg at barnet mitt treffer og forholder seg til gode voksne i en litt annen setting enn hjemme, skolen er en god arena for det. Så er det jo det sosiale, guttungen er en veldig sosial kar og skolen dekker en del av det behovet, det er et trygt og godt sted for sosial utfoldelse uten at jeg er til stede. De for så mye "gratis" ved å gå på skole så jeg kunne ikke tenkt meg å byttet det ut.

Så alt i alt så kunne vi godt hatt hjemmeskole hver fjerde uke eller noe, det hadde absolutt vært en mulighet, men ikke hjemmeskole på heltid. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...