Gå til innhold

Forslag til ei høy og komfortabel pute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg blir ofte tett i nesa fordi jeg har midd og støvallergi og derfor trenger jeg noe høyde på puta. Hittil har jeg brukt 3 stk puter som jeg har lagt oppå hverandre for å få litt høyde på puta. Nå ser jeg etter ei pute som er så høy at jeg slipper å legge 3 stk puter oppå hverandre om natta. Den nye puta bør være omtrentlig 21 cm høy og være komfortabel. Også kan den nye puta gjerne være en smartpute eller inneholde noe annet elektronikk eller andre ting som kan forbedre søvnen.

På forhånd takk for svar.

Anonymkode: d7962...aa8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med tempur🙂

Anonymkode: 4de63...4a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig fornøyd med tempur🙂

Anonymkode: 4de63...4a0

Takk for forslaget.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke flere forslag har dere? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har selv midd/støv og pollenallergi. Ble anbefalt denne puten. Trekket som følger med forhindrer midd. Puta er kjempekomfortabel og holder godt på formen. Jeg har også pleid å ligge med 2-3 puter oppå hverandre men nå slipper jeg det. Her er linken: https://www.vidcom.no/bambus-puter Absolutt verdt pengene etter min mening!

Anonymkode: c9d28...ce2

AnonymBruker
Skrevet

Ps: bare husk å ikke vask putetrekket på mer enn 30-40 grader!

AnonymBruker
Skrevet
På 15.5.2020 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Hei,

jeg har selv midd/støv og pollenallergi. Ble anbefalt denne puten. Trekket som følger med forhindrer midd. Puta er kjempekomfortabel og holder godt på formen. Jeg har også pleid å ligge med 2-3 puter oppå hverandre men nå slipper jeg det. Her er linken: https://www.vidcom.no/bambus-puter Absolutt verdt pengene etter min mening!

Takk for forslagene folkens. Er det noen flere som har erfaring med denne puta som anonym bruker henviser til?

AnonymBruker
Skrevet
On 5/17/2020 at 1:17 PM, AnonymBruker said:

Takk for forslagene folkens. Er det noen flere som har erfaring med denne puta som anonym bruker henviser til?

Anyone? :)

For øvrig ser jeg også etter flere tips til ei gode pute. Det hadde også vært fint om puta varte lenge uten at bruken ødelegger kvaliteten på puta.

Anonymkode: 89fab...cdb

AnonymBruker
Skrevet

30-40C vask??? Hvordan blir den ren da?😰

Anonymkode: a26b3...6bd

AnonymBruker
Skrevet
On 5/21/2020 at 7:46 PM, AnonymBruker said:

30-40C vask??? Hvordan blir den ren da?😰

Anonymkode: a26b3...6bd

Ei pute bør vel vaskes på 60 grader dersom den skal vaskes.

AnonymBruker
Skrevet
On 5/21/2020 at 1:59 PM, AnonymBruker said:

Anyone? :)

For øvrig ser jeg også etter flere tips til ei gode pute. Det hadde også vært fint om puta varte lenge uten at bruken ødelegger kvaliteten på puta.

Det hadde vært veldig fint med noen flere forslag. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tempur har mange modeller,og jeg sverger til Millenium modellen. Den er høy og super å ligge på siden på, du slipper å få skuldra inn i nakken. Alle Tempur puter har vaskbart trekk som ikke midd biter på og som er bra for allergikere. 

Anonymkode: 0174a...050

AnonymBruker
Skrevet
On 5/24/2020 at 6:18 PM, AnonymBruker said:

Tempur har mange modeller,og jeg sverger til Millenium modellen. Den er høy og super å ligge på siden på, du slipper å få skuldra inn i nakken. Alle Tempur puter har vaskbart trekk som ikke midd biter på og som er bra for allergikere. 

Takk for tipset.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet dere forresten om noen tester av nyere dato som viser hvilken hodepute som er best for voksne? Jeg foretrekker å sove på ryggen. Hilsen mann i 30 årene.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere forresten om noen tester av nyere dato som viser hvilken hodepute som er best for voksne? Jeg foretrekker å sove på ryggen. Hilsen mann i 30 årene.

Det er nok smak og behag tror jeg 

AnonymBruker
Skrevet

Kan denne være noe? Vet ikke om du kommer så høyt som du ønsker da. Den gir mye støtte til nakken og det liker jeg godt. Den kan virke litt hard når du først legger hodet på, men den mykes opp av kroppsvarme. Den har to ender, ene er litt større enn den andre. Veldig god når man ligger på rygg og siden.

https://www.ikea.com/no/no/p/rosenskaerm-ergonomisk-pute-sove-pa-side-rygg-90444366/

Anonymkode: 07185...f6d

AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2020 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Kan denne være noe? Vet ikke om du kommer så høyt som du ønsker da. Den gir mye støtte til nakken og det liker jeg godt. Den kan virke litt hard når du først legger hodet på, men den mykes opp av kroppsvarme. Den har to ender, ene er litt større enn den andre. Veldig god når man ligger på rygg og siden.

https://www.ikea.com/no/no/p/rosenskaerm-ergonomisk-pute-sove-pa-side-rygg-90444366/

Anonymkode: 07185...f6d

Ja, det kunne ha vært noe. Takk for tipset. 😊

AnonymBruker
Skrevet
On 5/31/2020 at 7:30 PM, AnonymBruker said:

Ja, det kunne ha vært noe. Takk for tipset. 😊

Hvilke flere forslag har dere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...