Gå til innhold

Seksuelt ladet innhold TIKTOK

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mange andre i Korona tiden har jeg begynt å følge tiktok. Jeg pratet med min samboer her om dagen siden det er så mange jenter der inne som spiller på sex for å få følgere. Hun opplevde ikke det. Får man forslag til videoer ut i fra kjønn? 

Typisk video er kamera rett under skrittet eller rett bak med trange bukser eller i bikini mens de danser. Eller at de sitter med bena fra hverandre mer kamera rettet oppover og tar opp et eller annet tema om sex. 

Anonymkode: fd800...eff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også de videoene der. Helt fra dag én.. Men jeg er biseksuell, så kanskje algoritmen vet mer om meg enn jeg tror :fnise:

Anonymkode: 534e3...c54

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke slike videoer. Kvinne34 

Anonymkode: 43ec8...2ad

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mange andre i Korona tiden har jeg begynt å følge tiktok. Jeg pratet med min samboer her om dagen siden det er så mange jenter der inne som spiller på sex for å få følgere. Hun opplevde ikke det. Får man forslag til videoer ut i fra kjønn? 

Typisk video er kamera rett under skrittet eller rett bak med trange bukser eller i bikini mens de danser. Eller at de sitter med bena fra hverandre mer kamera rettet oppover og tar opp et eller annet tema om sex.

Det kom nok lenge før koronatiden, musikkbransjken, bloggere, YouTube kanaler,. media, reklame, Tv-programmer som Ex on the beach, etc. bare for å få høyere seertall og følgere. Det smittes over og påvirker jentene, jeg tror ikke det er jentenes skyld, fordi samfunnet bare er blitt slikt... Men noen ganger tenker jeg på hvor foreldrene deres er? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

TikTok viser videoer basert på det de tror du vil like. Hvis du ser slike videoer om igjen og om igjen, kanskje liker en til tid og annen så vil de fortsette å vise deg slike lignende videoer. Om du holder inne og trykker «ikke interessert» så vil du slutte å få slike videoer. 

Om du ikke liker feeden din er det bare å like de videoene du faktisk liker så får du flere av disse også bare scrolle fort forbi de du ikke liker for da blir det mindre av disse. 

Tiktok baserer på kjønn og alder helt på starten før de «kjenner» deg, for at de skal kjenne deg må du bare bruke appen mye. På starten fikk jeg også haugevis av dansende og halvnakne jenter (jeg er 24 år gammel bifil jente, så ikke veldig rart), men etter å ha likt bare mange humorvideoer istedet får jeg nesten bare opp mange morsomme videoer nå, ikke sett en slik oppmerksomhetssyk jente på TikTok på flere uker heldigvis.

Men er ikke bare TikTok som er sånn, Instagram, Facebook, YouTube osvosv opererer jo på samme måte så burde ikke være så vanskelig å tenke seg til hvordan det funker. 

Anonymkode: 9c242...f81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har mange sånne damer på sin feed. Bare bikini og rumpe. Men så vet jeg at det er det han pleier å kikke på også så det overrasker ikke at tiktok har fanget opp dette😂 

Laget meg en konto for å se hva det gikk i og fikk ikke sånne selv. Men det tok ikke lang tid før det plutselig var bare lettkledte menn på min også🤷‍♀️

Anonymkode: 8662f...2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...