Gå til innhold

Jeg skal prøve å bli smittet med vilje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå som det ser ut som vi med stor sikkerhet kan anta at vi blir immune etter gjennomgått covid-19 infeksjon, tenker jeg at det vil være lurt å bli smittet selv så raskt som mulig. Jeg er ung og frisk, så viruset er helt ufarlig for meg. Ved å bli smittet nå og få det overstått, så kan jeg leve mitt liv mer normalt frem til det kommer en vaksine. Jeg vil selvfølgelig holde meg inne og unna folk hvis jeg skulle bli smittet, så dere trenger ikke bli hysteriske av det. 

Anonymkode: 6b002...777

Lykke til. Med tanke på antall bekreftede smittede her til lands, skal det godt la seg gjøre å finne en smittet.

Anonymkode: 2ba78...f19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Det er bare å isolere seg inntil et par dager etter man er symptomfri.

Og hva hvis du ikke utvikler symptomer, men blir en asymptomatisk smittebærer? 

Jeg forstår at du bare vil provosere, men dette blir for dumt.

Anonymkode: 49264...4a2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva hvis du ikke utvikler symptomer, men blir en asymptomatisk smittebærer? 

Jeg forstår at du bare vil provosere, men dette blir for dumt.

Anonymkode: 49264...4a2

Bare fake symptomer og bli testet nå som testkapasiteten øker. Iflg Helsedirektoratet skal alle som vil bli testet få teste seg snart.

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke med stor skriftstørrelse

Beklager skriftstørrelsen. Som du ser, så begynte innlegget mitt med normal skriftstørrelse. Den store størrelsen kom når jeg kopierte inn tekst fra innlegget ditt. Jeg klarte ikke å få satt skriften normal igjen. Men jeg trodde ikke at noen ville henge seg opp i det, eller overtolke det på noen måte.

Endret av Hulderen
  • Opprett ny...