Gå til innhold

Hvorfor valgte du å få 4 barn eller fler??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre barn, tenker på å få flere. De tre jeg har er ganske tette i alder, og ønsker at eventuelt flere barn ikke skal vente så alt for lenge...men så blir jeg usikker.. har alltid tenkt at jeg vil ha stor familie og mange barn, så jeg forhåpentligvis har sjanse til å få noen barnebarn! :)  Vi har romslig økonomi og stort hus, jeg jobber redusert og har mulighet til å fortsette med det. 
noen tanker?  Barna mine er 2,4 og 5 

Hvordan var overgangen fra 3 til 4? 

Anonymkode: 017c3...cfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heilt greit, men ting man ikke kan styre kan dukke opp som kolikk eller andre plager. Så det blir bare å tørre det står på.

Anonymkode: 099d1...ef9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tre barn, tenker på å få flere. De tre jeg har er ganske tette i alder, og ønsker at eventuelt flere barn ikke skal vente så alt for lenge...men så blir jeg usikker.. har alltid tenkt at jeg vil ha stor familie og mange barn, så jeg forhåpentligvis har sjanse til å få noen barnebarn! :)  Vi har romslig økonomi og stort hus, jeg jobber redusert og har mulighet til å fortsette med det. 
noen tanker?  Barna mine er 2,4 og 5 

Hvordan var overgangen fra 3 til 4? 

Anonymkode: 017c3...cfa

Jeg har ganske stor aldersforskjell mellom nr 3 og 4. Det har vært fint hele veien. Den eneste ulempen er at en voksen må være hjemme fra tidlig kveld med den yngste som legger seg tidlig fremdeles. 
Begge foreldre kan ikke være med på kamper osv for de eldste. 

Ikke et stort problem. 
Litt utfordring på ferie, må ha et ekstra rom osv. 
Dyrere selvfølgelig, men det blir jo mye hva man gjør det til også. 

Er veldig glad vi fikk nr 4❤️ Alle søsknene elsker henne. 

Anonymkode: f6d3b...663

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...