Lolita1234 Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 (endret) blank Endret 11. mai 2020 av Lolita1234
Lorieen Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Jeg skjønner virkelig ikke problemet - hvorfor skal ikke hun kunne være sammen med din manns bror? Fordi du ikke vil dele på godene? Dummeste jeg har hørt. 10
Rosa Sitron Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 Jeg skjønner ikke helt problemet med hun er sammen med din manns bror. Så derfor skjønner jeg ikke problemstillingen. 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Jeg skjønner heller ikke problemet med at hun er sammen med din manns bror 🤔. Du er litt rar her føler jeg. Anonymkode: 45116...10f 2
SansaS Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 Vanskelig for å se at worst case scenario ved at dere aksepterer dette blir værre enn hva det er når dere velger å krangle? 3
Raven.Writingdesk Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 (endret) Du kan ikke bestemme over andre sitt kjærlighetsliv, hverken din søster eller svigerbror. Du fremstår som en diktator. Hvor er din evne til å glede deg på vegne av andre? Her burde du krype til korset og be din søster, din svigerbror, din mann - alle om unnskyldning. At dine foreldre har «tatt parti» med deg om at du på en eller annen måte skal ha bestemmelsesrett over din søsters kjærlighetsforhold kan kanskje forklare hvorfor du selv innbiller deg at dette er grei oppførsel. For ha det klinkende klart: det du beskriver her av egen adferd er skikkelig ugreit! Skjønner søstera di godt. Og din nye mann har vel sett sider av deg nå han ikke har sett før, stakkars! Endret 11. mai 2020 av Raven.Writingdesk 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #7 Skrevet 11. mai 2020 Du kan da ikke bestemme over andre på den måten? Anonymkode: 1dd89...454 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #8 Skrevet 11. mai 2020 20 minutter siden, Lolita1234 skrev: Jeg spurte min søster om å la vær å innlede noe med lillebroren, da jeg syntes dette er dumt og jeg vil ikke dele min nye svigerfamilie på denne måten. Du kan da ikke virkelig mene dette??? Du har da ikke noe med det å gjøre! Anonymkode: 00a31...368 1
Trolltunge Skrevet 11. mai 2020 #9 Skrevet 11. mai 2020 For et urimelig krav du satte til henne. Hun har da all verdens rett til å falle for og være med din manns bror. Slikt skjer, og ikke er det helt uvanlig heller. Leste for en stund siden om to tvillingsøstre som hadde giftet seg med hver sin tvillingbror. Mine foreldre har vennepar der to søstre er sammen med to brødre, og hvert av parene har nå vært gift i over 40 år, har barn og barnebarn, og dette med at de var to søstre som falt for to brødre er bare slik det ble, og noe de smiler av. Du har satt henne i en veldig vanskelig situasjon her, der du har krevd ting du rett og slett ikke har lov til å kreve, og nærmest tvunget henne til å måtte lyve for å ikke påkalle seg din forbannelse. Du var urimelig her, og om de har utviklet sterke følelser for hverandre bør du si unnskyld, og takle situasjonen. Snakke med familien også, og si at du angrer på at du laget et problem ut av dette, og håper at alle nå kan slutte med å ta side i saken, som du aldri skulle ha gjort til en sak. Du har ingen, absolutt ingen, rett til å diktere hvem andre får lov til å være sammen med. Din mann er selvfølgelig off limit for din søster, og da hadde det vært greit med dine reaksjoner, men seriøst... bli voksen! 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #10 Skrevet 11. mai 2020 Reagerer du slik på grunn av hun alltid har, som du sier selv, gjort alt for å være lik deg? Føler at hun trenger seg inn på ditt territorium. Siden det var din svigerfamilie først. Eller ville det blitt det samme med en venninne f.eks? Uansett er du veldig urimelig. Jeg skjønner at du har hatt et dårlig forhold til henne opp gjennom tiden, men du kan likevel ikke bestemme over andres kjærlighetsliv. Uansett hvem det er. Det må folk få lov til å styre selv. Det jeg derimot ikke helt skjønner er hvorfor familien støtter deg. Verken de eller du har da ingenting med dette å gjøre. Såfremt han ikke hadde vært en farlig mann med fare for sikkerheten hennes, skjønner jeg bare ikke hvorfor de blander seg inn i krangelen deres. Uansett er jeg enig med trolltunge, du burde slutte å krangle og be om unnskyldning. Har ikke forholdet til din søster fått seg et for hardt knekk får du kanskje tantebarna dine "tilbake", og kan også slutte gå rundt og ha det vondt. Det er lov å ikke like det og du må nok svelge noen kameler hvis du vil fortsette og ha dem i livet ditt. Men utifra det er det ikke mer du kan gjøre. Anonymkode: 0b623...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #11 Skrevet 11. mai 2020 Såpass, det "blanke" la jeg ikke merke til. Jaja🙈 Anonymkode: 0b623...c5b 2
Trolltunge Skrevet 11. mai 2020 #12 Skrevet 11. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såpass, det "blanke" la jeg ikke merke til. Jaja🙈 Anonymkode: 0b623...c5b Ja det sier kanskje litt om modenheten til ts. Hun fikk ikke medhold i at hun har oppført seg rett og rimelig, og at søsteren er den som har gjort noe galt, og dermed ble hovedinnlegget slettet. 🤔 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå