Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har sikkert blitt skrevet om her før, det kan umulig være bare meg som irriterer meg... Eller er det bare meg? Det blir mer og mer av det og jeg må få det ut anonymt før jeg klikker og sier noe med fullt navn og bilde på Facebook, og avslører hvor gretten og kjip jeg er. Sånne konkurranser, der du kan vinne hagemøbler eller nymalt hus osv. Så står det KLIKK HER FOR Å DELTA. og tusenvis av folk kommenterer under bildet, jatakk, det hadde vært flott, nå som hofta har slått seg vrang igjen, jatakk dette hadde kommet godt med for en ufør stakkar, ja, ja, jatakk, til meg og min kjære osv osv.... Tusenvis av folk(!!) , inkludert folk på vennelista mi, så det popper jo opp hele tiden, klarer ikke å lese at man ikke skal skrive ja i kommentarfeltet, man skal trykke og få mail eller fylle ut noe! Det at det er så mange som gjør det, jeg forstår det bare ikke... Ikke bare irriterende, det er litt deprimerende også. 

Anonymkode: c44fc...313

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og de som kommenterer på innlegg med konkurranser som gikk ut for tre år siden 🙃

AnonymBruker
Skrevet

Oi oi oi. Deprimerende faktisk. Det er et hån mot de som er deprimerte å si noe slikt.

Det er jo en naturlig følge av at 99% av slike konkurranser har "kommenter under og bli med i trekningen".

Selv valgte jeg å slette facebook, i stedet for å bli så forbannet, men det går jo sikkert an med en mellomting også, ved å stille inn hva du vil bli varslet om.

Anonymkode: 8277c...1a7

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi oi oi. Deprimerende faktisk. Det er et hån mot de som er deprimerte å si noe slikt.

Det er jo en naturlig følge av at 99% av slike konkurranser har "kommenter under og bli med i trekningen".

Selv valgte jeg å slette facebook, i stedet for å bli så forbannet, men det går jo sikkert an med en mellomting også, ved å stille inn hva du vil bli varslet om.

Nei, å si at noe er deprimerende er ikke det samme som å si at jeg får depresjoner av det. Depresjon er en diagnose. Deprimerende er et adjektiv. Man kan si at været er deprimerende, badevekta er det, å miste troen på menneskeheten pga kommentarfelt er det, osv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, å si at noe er deprimerende er ikke det samme som å si at jeg får depresjoner av det. Depresjon er en diagnose. Deprimerende er et adjektiv. Man kan si at været er deprimerende, badevekta er det, å miste troen på menneskeheten pga kommentarfelt er det, osv. 

Jada jada, det er så korrekt, så korrekt.

Likevel, jeg synes det er et voldsomt adjektiv for å beskrive frustrasjon over hva noen andre mennesker gjør på en sos. medie-plattform.

Men joda, det er riktig at man kan oppleve noe deprimerende uten at det fører til depresjon, det var litt overilt å påstå det.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det heller ikke uten grunn at jeg tar ut frustrasjonen anonymt her, har egentlig litt filter, men det rant over i dag🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...