annelis Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Jeg har tatt medisinsk abort i uke 10 med cytotec pga MA for litt over ei uke siden (12 dager siden). Jeg var på to ul i etterkant og de konkluderte med at alt er ute og det er kun 9mm rest der. De mente at den vil komme ut av seg selv. Blødningen stoppet igår og jeg hadde bare litt brunlig utflod. Idag trente jeg litt og fikk litt smerter i magen og mer rødlig utflod. Lurer på om det kan bety at det er fortsatt rester der? Er drittlei av blødningen
Gjest Sibirstjerne Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 9 timer siden, annelis skrev: Jeg har tatt medisinsk abort i uke 10 med cytotec pga MA for litt over ei uke siden (12 dager siden). Jeg var på to ul i etterkant og de konkluderte med at alt er ute og det er kun 9mm rest der. De mente at den vil komme ut av seg selv. Blødningen stoppet igår og jeg hadde bare litt brunlig utflod. Idag trente jeg litt og fikk litt smerter i magen og mer rødlig utflod. Lurer på om det kan bety at det er fortsatt rester der? Er drittlei av blødningen Veldig vanskelig å si, jeg hadde sammenhengende blødning i nesten en måned. Jeg hadde dog kun smerter under selve aborten. Hvordan er allmennetilstanden din? Har du feber? Fortsatt smerter?
Patriotpaula Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Jeg blødde i seks uker etter en medisinsk abort 9+0, varierende mengde, men aldri noen pause fra blødningene. Kun smerter ifbm selve aborten. Var på ul få dager etter aborten, gyn konkluderte med at det aller meste var ute. Slimhinnen var fortsatt ganske full, legen mente at dette vil tømme seg ved neste menstruasjon - noe det gjorde. Det kan ta lang tid før blødningen opphører helt. Det kan bety at det fortsetter ligger igjen bittelitt. 1
annelis Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2020 On 5/11/2020 at 10:23 PM, Sibirstjerne said: Veldig vanskelig å si, jeg hadde sammenhengende blødning i nesten en måned. Jeg hadde dog kun smerter under selve aborten. Hvordan er allmennetilstanden din? Har du feber? Fortsatt smerter? Den stoppet etter 10 dager heldighvis. Tilstanden er grei. Venter på mens nå
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 Jeg blødde i 4 dager uten smerter, så gikk det 9 uker før jeg fikk mensen og testene ble negative igjen. Anonymkode: 1ab9b...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå