AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Del Skrevet 11. mai 2020 Har i sinne og harnisk kastet det lille søppelspannet (hva heter det egentlig?) på badet fordi det ser så stygt ut, blir støvete etter en dag og føles umulig å få fint selv om jeg vasker det. Sikkert ikke lurt å velge et som er svart, for støvet blir så synlig. Men hva har du? Og finnes det noen slike som ikke blir stygge så fort? Har samme problem med dobørste holderen og kastet den igjen. Den har jeg ikke så lyst til å vaske rundt hver dag... Tips? Anonymkode: 29d4b...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Del Skrevet 11. mai 2020 Vaske badet hver dag? Var voldsomt da. Anonymkode: 54f3d...e1f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Del Skrevet 11. mai 2020 Må du ha søppelbøtte på badet? Vi har det ikke. Alt tas med og kastes på kjøkkenet (bytter pose 1-2 ganger for dag). Bare jeg som er dame, barna er gutter. Sjelden vi har besøk. Anonymkode: f084b...17f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Del Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må du ha søppelbøtte på badet? Vi har det ikke. Alt tas med og kastes på kjøkkenet (bytter pose 1-2 ganger for dag). Bare jeg som er dame, barna er gutter. Sjelden vi har besøk. Anonymkode: f084b...17f Godt spørsmål. Kan jo hende det kan utgå. Føles bare litt mer renslig med bind og tamponger. Føler det har sin plass der? Anonymkode: 29d4b...dbb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #5 Del Skrevet 11. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Godt spørsmål. Kan jo hende det kan utgå. Føles bare litt mer renslig med bind og tamponger. Føler det har sin plass der? Anonymkode: 29d4b...dbb Rimelig ekkelt at disse skal ligge og marinere i en søppelbøtte på badet. Anonymkode: 54f3d...e1f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Del Skrevet 11. mai 2020 Har du OCD? Anonymkode: 861e0...8b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #7 Del Skrevet 11. mai 2020 Jeg bruker et metallfarget søppelspann på badet. Føler ikke det blir fort støvete, men jeg tørker støv hver uke. Anonymkode: ee32e...c1b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #8 Del Skrevet 11. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Må du ha søppelbøtte på badet? Vi har det ikke. Alt tas med og kastes på kjøkkenet (bytter pose 1-2 ganger for dag). Bare jeg som er dame, barna er gutter. Sjelden vi har besøk. Anonymkode: f084b...17f Tar du med den brukte tampongen inn på kjøkkenet for å kaste? Det var veldig ekkelt! Anonymkode: 2e908...422 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 11. mai 2020 #9 Del Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rimelig ekkelt at disse skal ligge og marinere i en søppelbøtte på badet. Anonymkode: 54f3d...e1f Føles likevel bedre enn å måtte bære brukte tamponger og bind til et annet rom. Er jo bare å gå ut med søpla på badet hvis det begynner å lukte litt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #10 Del Skrevet 11. mai 2020 Vi har heller ikke søppelbøtte på badet, aldri hatt bruk for det heller. Her bruker vi menskopp så slipper den ekle stanken fra brukte tamponger, skjønner ikke at folk takler å ha sånt liggende i en bøtte stående på et varmt gulv på badet, det lukter jo heeelt jævlig. De få gangene jeg har brukt truseinnlegg osv har jeg bare pakka det inn i papir og kastet det på kjøkkenet, den posen tømmer vi jo daglig uansett, søpla på badet tømmer vel ikke folk like ofte så synes det er eklere... Anonymkode: 1aa66...e5f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #11 Del Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rimelig ekkelt at disse skal ligge og marinere i en søppelbøtte på badet. Anonymkode: 54f3d...e1f Bedre at det marineres på badet enn at det marineres på kjøkkenet vel? 😂 Anonymkode: 6e69e...2c0 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 11. mai 2020 #12 Del Skrevet 11. mai 2020 Kjøp en lite søppelbøtte i rustfritt stål da, problem solved. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #13 Del Skrevet 11. mai 2020 Just now, K.B. said: Kjøp en lite søppelbøtte i rustfritt stål da, problem solved. Men de er så fryktelig stygge. Æsj, takler ikke synet av de typiske do-søppelbøttene. Skulle ønske noen kunne lagd noen litt finere søppelbøtter, da kunne jeg godt hatt en stående på badet til brukte q-tips og annet småtteri som ikke stinker. Anonymkode: 1aa66...e5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #14 Del Skrevet 11. mai 2020 Hater å være på besøk hos folk som ikke har søppelbøtte på badet. Det er jo ikke bare bind og tamponger man vil kaste heller, jeg kaster bomullspads, qtips, tomme flasker og krukker osv. Og det lukter absolutt ikke, har søppelbøtte med lokk (pedalbøtte) Du trenger ikke vaske rundt dobørsten og søppelbøtten hver dag TS, du må øve på at det ikke trengs. Kjøp en liten søppelbøtte med sånn pedal. Og dobørste trenger ikke være i sort plast du kan kjøpe hvit plast eller sånn med holder i metall eller porselen eller annet. Vil si det er mer urenslig å IKKE ha dobørste. Anonymkode: 5dd87...cb4 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #15 Del Skrevet 11. mai 2020 https://kolonial.no/produkter/30828-pedalbotte-softclose-5l-hvit/?channable=e97260.MzA4Mjg&gclid=CjwKCAjw7-P1BRA2EiwAXoPWA-5c2BKaudQbgGXElwq5CuQBjn_0w_aD1bDfJvoDLCKaXqm4E7lHDhoCh7QQAvD_BwE Synes ikke denne var stygg. Ikke styggere enn do, dusj, vask, vaskemaskin og andre ting man har på et bad.. litt dumt å ikke ha ting man trenger på badet fordi de er "stygge"... Anonymkode: 5dd87...cb4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 11. mai 2020 #16 Del Skrevet 11. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de er så fryktelig stygge. Æsj, takler ikke synet av de typiske do-søppelbøttene. Skulle ønske noen kunne lagd noen litt finere søppelbøtter, da kunne jeg godt hatt en stående på badet til brukte q-tips og annet småtteri som ikke stinker. Anonymkode: 1aa66...e5f Vipp søppelbøtte 4 liter Smaken er som baken, vi har denne, ser stilig ut spør du meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #17 Del Skrevet 11. mai 2020 https://www.flisekompaniet.no/baderom/baderomstilbehor/soppelbotter/pedalbotte-5l-nova-rose/ En annen fin en Anonymkode: 5dd87...cb4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #18 Del Skrevet 11. mai 2020 Bor alene, og henger en hundepose på dorullholderen til qtips og linseetui. Men badet er mikroskopisk, og jeg kaster den hver gang jeg tar ut søppel eller skal ha besøk. Funker greit. Anonymkode: f0b3f...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #19 Del Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rimelig ekkelt at disse skal ligge og marinere i en søppelbøtte på badet. Anonymkode: 54f3d...e1f Det er derfor folk ofte har små søppelbøtter på badet, og tømmer dem ofte. Jeg synes i alle fall det er mye eklere å måtte bære bind og tamponger gjennom huset og ut på kjøkkenet når jeg er på besøk hos folk. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har heller ikke søppelbøtte på badet, aldri hatt bruk for det heller. Her bruker vi menskopp så slipper den ekle stanken fra brukte tamponger, skjønner ikke at folk takler å ha sånt liggende i en bøtte stående på et varmt gulv på badet, det lukter jo heeelt jævlig. De få gangene jeg har brukt truseinnlegg osv har jeg bare pakka det inn i papir og kastet det på kjøkkenet, den posen tømmer vi jo daglig uansett, søpla på badet tømmer vel ikke folk like ofte så synes det er eklere... Anonymkode: 1aa66...e5f Bare for å ha sagt det, det er helt pyton å sitte der og skulle skifte bind eller tampong og plutselig innse at vertskapet ikke har søppelbøtte på badet. Anonymkode: 83d56...837 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #20 Del Skrevet 11. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor alene, og henger en hundepose på dorullholderen til qtips og linseetui. Men badet er mikroskopisk, og jeg kaster den hver gang jeg tar ut søppel eller skal ha besøk. Funker greit. Anonymkode: f0b3f...33b Det hørtes stilig ut 🤣 Anonymkode: 9a3b4...5ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå