Gå til innhold

Når er kvinner mest kåte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de kåtest rundt eggløsning eller under mensen? 

Jeg har har noen fantasier jeg enda ikke har delt med dama. Siden de er litt på kanten tenkte jeg å være litt strategisk med når jeg tar det opp. Hvordan kan jeg finne ut at hun har eggløsning? Er det mulig å regne ut hvis jeg vet når menstruasjonen hennes starter?

Anonymkode: d14b4...f08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eggløsning for min del iallefall. 7-10 dager etter første dag i mens. 

Anonymkode: 97a96...080

AnonymBruker
Skrevet

Eggløsning er i gjennomsnitt 14 dager etter første dag i siste mens. Men det varierer fra kvinne til kvinne.

Man er stort sett mest kåt rundt eggløsning, nettopp for å øke sjansen for sex rundt eggløsning og dermed øke sjansen for befruktning. Biologien er ganske smart sånn sett 😉

Mange er nok minst kåte rundt mens, mange er mer slitne, mer hodevondt, noen har en del smerter i forbindelse med mens og man kan føle seg mer skitten, oppblåst og generelt mindre fresh. Naturlig at sex ikke står øverst på ønskelisten da. 

Men vi er forskjellige, noen har få fysiske og psykiske endringer i forbindelse med både eggløsning og mens og har lik grad av kåthet hele tiden. Ulike fetisjer spiller kanskje inn, det vet jeg for lite om

Anonymkode: 47200...d96

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at temperaturen i rommet er deilig og varmt, kulde er kåthetsdreper. Om jeg puler og fryser på føttene eller puppene, så er det null sjanse for orgasme. 

Huset bør være rent og ryddig, å vite at ting må gjøres vil distrahere. Dersom hun blir den som må rydde og vaske alt, vil hun ikke være kåt etterpå. Bare trøtt. 

Å ha en fin dag og kjenne glede vil også hjelpe på, at ikke bekymringer opptar hjernen. 

Sånn sett er det godt mulighet for å bli kåt uansett hvor i syklusen en er. 

Anonymkode: 67d47...820

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Merker ikke forskjell i syklus, men morgenen er bedre enn kvelden, eller en dag jeg ikke er så sliten. Så om du må på kvelden kan det være lurt å ha servert middag og ordnet noe hyggelig som avlaster din kjære.

Anonymkode: fc32a...6a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eggløsning er omtrent 14 dager før mens uansett hvor lenge det er siden forrige. 

AnonymBruker
Skrevet

Det må du spørre din dame om. Det finnes ingen fasit. 

Anonymkode: b4391...b55

AnonymBruker
Skrevet

Blir alltid veldig gått 1-2 dager før mensen utrolig nok haha.

Noen dager før eggløsning.

Dette er veiledende, da jeg har mye stress i livet, og når det er verst så finnes jeg ikke kåt engang. De gangene jeg ikke har noe stress så er jeg mye kåtere hele tiden.

Anonymkode: a31f8...7c4

AnonymBruker
Skrevet

Men har kvinner med hormonspiral eggeløsning da? Legen min kunne ikke helt svare på det. Hun syntes det var et godt spm. Jeg kjenner meg alikavel mest kåt etter ca 7-10 dager etter den lille menstruasjonen jeg har. Dessuten er jeg full av hormoner og irritasjoner rett før mens. Så jeg antar det, men noen som vet? 

Anonymkode: fffd5...55a

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de er kåtest etter ca en flaske vin.

Anonymkode: bad58...75c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at de er kåtest etter ca en flaske vin.

Anonymkode: bad58...75c

Elle et glass;) 

Anonymkode: fffd5...55a

Skrevet

Leste en artikkel at i gjennomsnitt har kvinner tilsammen mensen i 9 år og de fleste opplever 2 fødsler😱og noen menn hyler når de får en treflis i finger... Snakk om smerteterskel-forskjell😂

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eggløsning er omtrent 14 dager før mens uansett hvor lenge det er siden forrige. 

Hva er vitsen med å vite når eggløsning VAR?? Man ønsker jo å beregne når eggløsning KOMMER, enten for å prøve å bli/unngå å bli gravid eller beregne mens. Derav regner man fra siste mens første dag, fordi det er et sikkert holdepunkt i syklusen. Og om man ikke vet sikkert om sin syklus er 24, 27, 28, 31 dager, regnes en gjennomsnittlig syklus som 28 dager. 14 dager fra mens start til eggløsning og 14 dager fra eggløsning til mens. 

Skrevet

Før de får giftet seg😂

AnonymBruker
Skrevet

Opplever at kona er kåtest på lønningsdagen min, vet ikke hvordan det egentlig faller sammen med syklusen forøvrig.

Anonymkode: 8c3f4...a83

• Liker 7
Skrevet

Uten ytre påvirkning: dag 4 i mensen.

Med ytre påvirkning: når som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er forelsket. 

Anonymkode: 1fe9a...1c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kåtest om morgenen, etter en god natts søvn. Testosteron nivået er høyest om morgenen(kl 06) så det er nok derfor. I perioder er jeg kåtest under eggløsning men andre ganger er jeg SPRENGKÅT  når jeg har mensen. Veldig upraktisk men min kompis som er en horebukk, sier at han har erfart det med flere damer. Gudene må vite hvorfor vi skal være kåtest bår vi blør, det er ikke så pirrende å kjøre 🚒 

Anonymkode: 56d79...5b1

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å vite når eggløsning VAR?? Man ønsker jo å beregne når eggløsning KOMMER, enten for å prøve å bli/unngå å bli gravid eller beregne mens. Derav regner man fra siste mens første dag, fordi det er et sikkert holdepunkt i syklusen. Og om man ikke vet sikkert om sin syklus er 24, 27, 28, 31 dager, regnes en gjennomsnittlig syklus som 28 dager. 14 dager fra mens start til eggløsning og 14 dager fra eggløsning til mens. 

Det er ulempen. Det er ikke noen vits, men det er det eneste sikre. Om syklusen er relativt jevn, kan du anta eggløsningen ut fra så mange dager det pleier å være mellom minus 14 dager, men det blir aldri helt sikkert. Det er derfor mange som ønsker å bli gravide bruker eggløsningstester. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kåtest om morgenen, etter en god natts søvn. Testosteron nivået er høyest om morgenen(kl 06) så det er nok derfor. I perioder er jeg kåtest under eggløsning men andre ganger er jeg SPRENGKÅT  når jeg har mensen. Veldig upraktisk men min kompis som er en horebukk, sier at han har erfart det med flere damer. Gudene må vite hvorfor vi skal være kåtest bår vi blør, det er ikke så pirrende å kjøre 🚒 

Anonymkode: 56d79...5b1

Synes det er veldig pirrende å ha sex mens jeg blør. Heldigvis synes kjæresten det samme. Blir litt ekstra tent av å se penisen hans bli dekket av blod, og hele samleiet blir på en måte ekstra intimt og spesielt.

Anonymkode: b94af...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...