Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med en del arr etter tidligere akne, og vurderer derfor laserbehandling eller liknende for å forbedre dette. Så jeg lurer på om noen har erfaring med behandling av arr med laser eller liknende i Trondheimsområdet? Når jeg søker på nettet så er det ingen spesielle klinikker som skiller seg ut.

Anonymkode: bc95c...5d3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært der selv, men jeg vet at Hudspesialisten i Olav Tryggvasons gate er jo et sted som er kjent for sine laserbehandlinger. Det er en hudlege som driver stedet, så det koster jo endel da.

Anonymkode: 7ca23...c61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil fraråde hudspesialisten på det sterkeste . Jeg ble ødelagt der . Hudlegen bør du styre unna, hun er ikke oppegående ! 

Anonymkode: 45ec9...54f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som fikk så lav score på hudskanning , da de ødela huden helt !! Fæl plass !! Ville ikke vite av meg i etterkant heller da jeg klagde . 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil fraråde hudspesialisten på det sterkeste . Jeg ble ødelagt der . Hudlegen bør du styre unna, hun er ikke oppegående ! 

Når du skriver et slikt innlegg bør du gå innpå hva som skjedde og hvorfor de ikke er flinke, ellers er kommentaren din ubrukelig. Det er ikke noe poeng i å bare si at de er dårlige uten å gå innpå hvorfor. 

Jeg har opplevd at en av de eldre hudpleieren som er full av botox var veldige lite serviceinnstilt, noe som gjorde at jeg holdt meg unna en stund. Kjøper kun hudprodukter der, har alltid tatt noen hudbehandlinger der. 

Anonymkode: 971cf...f29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt laser mot sprengte blodkar i ansiktet, og hårfjerning med laser på Hudspesialisten. Veldig fornøyd med begge behandlingene.

Anonymkode: a3283...531

AnonymBruker
Skrevet

De hadde en veldig sterk syre i ansiktet mitt fordi den ene hudpleieren hadde visst lyst til det . Hun andre var syk . Hun skrev ikke ned hva hun gjorde heller . 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store traumer fra hudspesialisten , et sår som aldri vil Gro . En ting var å bli skadet , det andre måten jeg ble behandlet på i ettertid av en hudlege . Hun nektet for alt , ville ikke vite av meg og jeg var en sak som skulle husjes ned . De brydde seg ikke , fortsatte som før . Føler et stort hat mot denne hudlegen . Hun skulle aldri praktisert som lege . Frekk og nedlatende . Null interesse for hud eller folk . Syns ingen av de som jobba der var noe hyggelige , lokalene og stemninga var ikke gode . Angrer bittert. Ville heller satset på aleris i trheim . Mye tryggere med en større kjede , enn en slik illegal virksomhet som hudspesialisten . Meget ironisk navn . Ville heller levd med arrene enn og bynt med noe laser . 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du skriver et slikt innlegg bør du gå innpå hva som skjedde og hvorfor de ikke er flinke, ellers er kommentaren din ubrukelig. Det er ikke noe poeng i å bare si at de er dårlige uten å gå innpå hvorfor. 

Jeg har opplevd at en av de eldre hudpleieren som er full av botox var veldige lite serviceinnstilt, noe som gjorde at jeg holdt meg unna en stund. Kjøper kun hudprodukter der, har alltid tatt noen hudbehandlinger der. 

Puddelen ? Lite trivelig dame det og . Huff hvorfor gikk jeg dit når det finnes så mange flinke folk som bryr seg ! 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har store traumer fra hudspesialisten , et sår som aldri vil Gro . En ting var å bli skadet , det andre måten jeg ble behandlet på i ettertid av en hudlege . Hun nektet for alt , ville ikke vite av meg og jeg var en sak som skulle husjes ned . De brydde seg ikke , fortsatte som før . Føler et stort hat mot denne hudlegen . Hun skulle aldri praktisert som lege . Frekk og nedlatende . Null interesse for hud eller folk . Syns ingen av de som jobba der var noe hyggelige , lokalene og stemninga var ikke gode . Angrer bittert. Ville heller satset på aleris i trheim . Mye tryggere med en større kjede , enn en slik illegal virksomhet som hudspesialisten . Meget ironisk navn . Ville heller levd med arrene enn og bynt med noe laser . 

Trist med din opplevelse, men kan du ikke søke om erstatning for pasientskade? Veldig trist det som skjedde med deg og det er greit at du informerer andre om din opplevelse. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Puddelen ? Lite trivelig dame det og . Huff hvorfor gikk jeg dit når det finnes så mange flinke folk som bryr seg ! 

Jeg må spesifisere at jeg aldri har tatt behandlinger på klinikken, kjøper kun produktene, men hvis du tenker på henne med mye hår så har jeg opplevd at hun har vært hyggelig, men det er en annen som er helt forferdelig. Full av botox, stram i ansiktet, falskt smil og ser bare uhyggelig ut. Den ironiske er at det står på nettsiden at man får en god latter med på kjøpet når det gjelder vedkommende. Lurer på om vedkommende er ironisk? 🙊For hyggelig er hun ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder laserbehandling var jeg innom en klinikk på majorstuen (tror det var Oslo kosmetiske lasersenter) og der hadde jeg god erfaring. Kan jo være verdt å sjekke ut. Fjernet en liten føflekk i ansiktet. 

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Når var du der egentlig? Jeg var der i 2019, de hadde da helt fine lokaler da.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når var du der egentlig? Jeg var der i 2019, de hadde da helt fine lokaler da.

Butikk-delen er ikke akkurat fin, litt klinisk, har sett hudpleiesalonger som ser mye finere ut. Det er en hudpleiesalong på solsiden kjøpesenter og en i kjøpmannsgata som har mye finere lokaler, hvis man bryr seg om slikt. Jeg bryr meg om produktene. Har sett en pop-up butikk på solsiden-kjøpsenter som selger exuviance-produkter :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Butikk-delen er ikke akkurat fin, litt klinisk, har sett hudpleiesalonger som ser mye finere ut. Det er en hudpleiesalong på solsiden kjøpesenter og en i kjøpmannsgata som har mye finere lokaler, hvis man bryr seg om slikt. Jeg bryr meg om produktene. Har sett en pop-up butikk på solsiden-kjøpsenter som selger exuviance-produkter :) 

Det har du rett i, solsiden spa er råfint. Men det er jo nettopp et spa da, som ikke utfører de behandlingene jeg har tatt. Og nå tenkte jeg uansett mest på klinikken til hudspesialisten (separat fra butikken), som er normalt (?) fin

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må spesifisere at jeg aldri har tatt behandlinger på klinikken, kjøper kun produktene, men hvis du tenker på henne med mye hår så har jeg opplevd at hun har vært hyggelig, men det er en annen som er helt forferdelig. Full av botox, stram i ansiktet, falskt smil og ser bare uhyggelig ut. Den ironiske er at det står på nettsiden at man får en god latter med på kjøpet når det gjelder vedkommende. Lurer på om vedkommende er ironisk? 🙊For hyggelig er hun ikke.

Mørkt hår ? Var hun som ødela meg muligens 

AnonymBruker
Skrevet

Men hun jobber ikke der lengre . Har du vært der nylig ? 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun jobber ikke der lengre . Har du vært der nylig ? 

Jeg har ikke tatt noen hudbehandlinger der så jeg vet ikke hvem du snakker om. Hun som er lite serviceinnstilt er tynn, grått/lyst hår og veldig stram i ansiktet. 

Det er en som er ganske ung og har mørkt hår som ofte sitter bak kassen og hun er kjempehyggelig. Tror ikke hun utfører behandlinger. De som ikke jobber i butikk-delen har jeg aldri møtt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...