Gå til innhold

Brødskjærer tilbake i butikken hos Coop igjen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke nødvendigvis begrenset til å skjære opp brød i den. Jeg pleier å skjære opp svartpølsa i den da den er mye skarpere enn kniven hjemme.

Anonymkode: 93a78...f1f

Haha, morsom du :) kjenner igjen et troll når jeg møter på et  😄

Anonymkode: caae0...01e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brødskjæremaskiner er vel ekstra ille fordi du da tar i selve brødet. med hender rett fra handlevogn som tusen andre har tatt på, trykker på knappen som alle andre også har tatt på, og så på brødet igjen for å dytte det inn i posen... Hjelper ikke å vaske henda når du kommer hjem da. De andre varene i butikken har ihvertfall litt emballasje, eller kan vaskes, som frukt ect. 

Anonymkode: 06e1c...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare for dere som ikke vil bruke den å la være å bruke den. Da slipper dere å bli utsatt for smitterisikoen fra brødskjæremaskinen.
Så kan heller vi andre som ikke bryr oss heller bruke brødskjæremaskinen.

Jeg anser sannsynligheten for å bli smittet som veldig veldig lav. Og skulle jeg bli smitta? Ja ve, det er jo det som er målet uansett at flest mulig skal bli smitta så vi får flokkimmunitet. Og ved å være i samfunnet som normalt så bygger man immunforsvaret. Vi trenger bakterier og virus på og i kroppen for å bygge immunforsvar. Å sprite alt hele tiden gjør oss selv bare en stor bjørnetjeneste på lang sikt.

Anonymkode: ed4c1...1e1

• Liker 2
  • Opprett ny...