Kaisamaia Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Tenker å bytte ut noen fronter som er slitt på Sigdal-kjøkkenet vårt. Enten de slitte med samme som resten eller alle fronter i ny stil.. Men hvor finner jeg info om pris og sånt? Den hjemmesida er jo så full av tekst og "inspirasjon", dill og dall.. Men ikke noe informasjon om det jeg trenger... Noen som vet? Må man virkelig ta kontakt med forhandler for å finne ut det? Dårlig konsept.. Lurer også på om noen har erfaring med andre produsenters fronter på Sigdal-kjøkken? Ferdigprodusert. Ikke typ kjøkkenfornyer osv.. Skjønner jeg må sjekke mål osv, men lurer.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Vi måte bytte en hvit front fra Sigdal etter få år. Vi ringte vår lokal Sigdal forhandler og fikk den levert på døra 100% gratis. Måtte bore riktig hull til håndtaket og deretter var det bare å bytte. Ring din lokale forhandler og spør hva som gjelder for deg. Anonymkode: 22ff4...e04
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 dette lurer jeg og på. Og så lurer jeg på om det stemmer at man kan bruke hth, sigdal og marbodalfronter om hverandre. Noen som vet? Anonymkode: 35076...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå