AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Det må være utrolig kjipt for f.eks ingrid alexandra å ikke kunne ha sosiale medier. Bare tenker på hvor mye hun går glipp av, gruppechatter med venninner, snapchat, osv. Kan det tenkes hun har hemmelige kontoer? Blir jo lett for henne å føle seg utenfor når de andre kommuniserer så lett og enkelt med feks snapchat, men hos henne må de ringe/sende sms? Anonymkode: 59308...62a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Hun har helt garantert lukkede kontoer på ulike sosiale medier. Anonymkode: f5895...0f2 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har helt garantert lukkede kontoer på ulike sosiale medier. Anonymkode: f5895...0f2 men er ikke det risikabelt mtp unge jenter/gutter i den alderen fort kan utlevere dette på nett og/eller ta screenshot av det og legge ut/selge til media? Hun skal jo bli dronning, og det kan fort oppstå "skandaler" når man har sosiale medier. Anonymkode: 59308...62a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Kronprinsessen har jo for eksempel Instagram, så hvorfor skal ikke Ingrid Alexandra ha det. Hun har nok lukkede profiler og strenge regler for hva hun kan poste og ikke. Anonymkode: 4f2ee...e84
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kronprinsessen har jo for eksempel Instagram, så hvorfor skal ikke Ingrid Alexandra ha det. Hun har nok lukkede profiler og strenge regler for hva hun kan poste og ikke. Anonymkode: 4f2ee...e84 ja du har sikkert rett. håper det, må være trist å føle seg utenfor når sosiale medier er så stort blant ungdom. Mette Marit er jo en voksen dame, så sikkert derfor hun får ha instagram. Kanskje Prinsessen også får instagram når hun blir 18 Anonymkode: 59308...62a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 Jeg er sikker på at en sikret livsvarig høy inntekt og livsstanard veier opp for å være forsiktig på some. Anonymkode: 61654...93a 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #7 Skrevet 11. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker på at en sikret livsvarig høy inntekt og livsstanard veier opp for å være forsiktig på some. Anonymkode: 61654...93a ja sikkert, men samtidig så er det kanskje ikke det en 16-år gammel jente tenker på når hun feks går glipp av gøye bilder fra situasjoner med venninner og gutter i omgangskretsen. Blir som å stå på sidelinjen. Anonymkode: 59308...62a
omno_guest Skrevet 11. mai 2020 #8 Skrevet 11. mai 2020 Kom over Maud sin profil og så på de hun følger som var en Ingrid, så Hun har hun som alle andre,men er lukket og nok kun for nærmeste.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #9 Skrevet 11. mai 2020 Hun har nok en lukket instagram-konto, men poster ting som ikke ville vært krise om noen tok screenshot. Sikkert harmløse bilder av slalåm og hund og venninner, slik de fleste snille og greie jenter i den alderen legger ut. At hun er "utenfor" på noen måte, tror jeg er ganske feil. Hun er vel snarere den med høyest status på skolen og i ethvert miljø hun beveger seg i. Hun har et helt team som sørger for at livet hennes går lett og at hun ikke møter samme hinder og krav som andre folk. Hvis du skal synes synd på en tenåringsjente, bør ikke styrtrike og privilegerte Ingrid Alexandra stå først på listen. Anonymkode: 2d1eb...dbd 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #10 Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, omno_guest skrev: Kom over Maud sin profil og så på de hun følger som var en Ingrid, så Hun har hun som alle andre,men er lukket og nok kun for nærmeste. Har du link? Jeg fant den ikke 🙄 Anonymkode: 59308...62a
Gjest Lama_Drama Skrevet 11. mai 2020 #11 Skrevet 11. mai 2020 Alle prinsessene har instagramprofiler. De går neppe glipp av noe som helst. Snakk om å bekymre seg for en ikke-ting.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #12 Skrevet 11. mai 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: ja sikkert, men samtidig så er det kanskje ikke det en 16-år gammel jente tenker på når hun feks går glipp av gøye bilder fra situasjoner med venninner og gutter i omgangskretsen. Blir som å stå på sidelinjen. Anonymkode: 59308...62a Tidenens first world problem å ha. Anonymkode: 61654...93a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #13 Skrevet 11. mai 2020 Ts her 😊 dette er ikke en stor bekymring jeg har, men er svært interessert i kongefamilien og det er derfor jeg spør. Anonymkode: 59308...62a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #14 Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du link? Jeg fant den ikke 🙄 Anonymkode: 59308...62a Kan ikke disse barna få leve uten at vi voksne skal drive å snoke rundt? Dersom du absolutt skal snoke så er det også en mulighet å ikke dele i for om profiler dersom du er så bekymret for privatlivet deres. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: men er ikke det risikabelt mtp unge jenter/gutter i den alderen fort kan utlevere dette på nett og/eller ta screenshot av det og legge ut/selge til media? Hun skal jo bli dronning, og det kan fort oppstå "skandaler" når man har sosiale medier. Anonymkode: 59308...62a Anonymkode: 62ed8...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå