AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #21 Skrevet 11. mai 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Svenskene er jo ikke kjent for å være super smarte såh. Anonymkode: c5cc6...d15 Lurer på hva som skjedde med dem... pleide å være ganske oppegående eller? Anonymkode: bbf53...01e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #22 Skrevet 11. mai 2020 15 timer siden, Drizzt skrev: Han er en sjarmerende fyr med en helt feil strategi. Men jeg kan forstå at mange svensker ser på ham som en helt. Han holdt jo landet åpent mens alle andre stengte. Tydeligvis bryr svenskene ikke seg om de eldre som døde, det viktigste er utepilsen og at landet ikke ble stengt. Sjarmerende? Synes ansiktet hans ser creepy ut, liksom som han ikke er et menneske. Litt sånn Zuckerberg vibes. robotaktig Anonymkode: bbf53...01e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #23 Skrevet 11. mai 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en ting som jeg ikke visste før den krisen, så er det nytteverdien i at nettavisene her i Norge har kommentarfelt for leserne sine. I Sverige finnes det ikke kommentarfelt (i de nettavisene jeg har sjekket så langt i hvert fall). Noen av disse nyfrelste Tegnellianarna kunne faktisk ha godt av å lese motforestillinger i kommentarfeltene, før de gakket avgårde og fikk en tattis. Det finnes mye rart i norske kommentarfelt, og ofte har jeg tenkt at det går for langt i dem - men denne gangen har jeg kommet frem til at det er veldig viktig at vi har en åpen dialog i dette samfunnet! Anonymkode: e2f82...eeb Sensur, sensur. Folk undervurderer hvor viktig det er å ha et åpent og transparent debattklima, uansett om det er uhyggelig å snakke om eller ikke. Anonymkode: bbf53...01e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #24 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sensur, sensur. Folk undervurderer hvor viktig det er å ha et åpent og transparent debattklima, uansett om det er uhyggelig å snakke om eller ikke. Anonymkode: bbf53...01e Det er derfor Dagbladet er en enda verre propagandablekke enn VG. Men jeg legger merke til at VG setter munnkurv på folk i mange av sakene der det virkelig burde være åpent kommentarfelt. Anonymkode: 3d6b4...ba1
Hulderen Skrevet 11. mai 2020 #25 Skrevet 11. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange? Hvor har du det fra? Har ikke sett mer enn en person som har gjort det, så her får du bla opp noen kilder hvor du har sett dette! Anonymkode: 17af2...fd6 Siterer du den personen som skrev at mange svensker under 50 år har dødd? Det er 54 stk under 50 år som har dødd av Covid-19 i Sverige. Den yngste er et barn i aldersgruppen 0-9 år. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3rdeA/coronaviruset-har-ar-de-senaste-siffrorna
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #26 Skrevet 11. mai 2020 32 minutter siden, Hulderen skrev: Siterer du den personen som skrev at mange svensker under 50 år har dødd? Det er 54 stk under 50 år som har dødd av Covid-19 i Sverige. Den yngste er et barn i aldersgruppen 0-9 år. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3rdeA/coronaviruset-har-ar-de-senaste-siffrorna Jeg lurte på kilde TS har på at mange har tatovert Tegnell på armen. Anonymkode: 17af2...fd6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #27 Skrevet 11. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange? Hvor har du det fra? Har ikke sett mer enn en person som har gjort det, så her får du bla opp noen kilder hvor du har sett dette! Anonymkode: 17af2...fd6 Jeg har ikke en kilde, men jeg har sett flere steder på Instagram og snakket med min svigerinne i Sverige, som forteller at folk har foreviget Tegnell på armen. Ts Anonymkode: 930a3...b04
Anbefalte innlegg