Gå til innhold

Mange svensker har tatovert bilde av Tegnell på armen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett i svenske medier at både kjendiser og mannen i gaten, har tatovert bilde av ansiktet til Tegnell på armen. 

Er han blitt rikshelt der borte? De har jo ofret så mange eldre og syke til koronaen😐

Anonymkode: 930a3...b04

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svenskene er jo ikke kjent for å være super smarte såh.

Anonymkode: c5cc6...d15

• Liker 9
Skrevet

Dette har jeg fått med meg også, og fatter ikke at så mange svensker synes at koronastrategien til Tegnell  er noe å juble for? Nesten 3300 døde.. og mange under 50 år. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo en vits. 

Anonymkode: 818ac...6e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På lang sikt vil det bli bedre tror jeg, folk vil dø uansett, men svenskene blir ferdig med det og slipper problemet med gjenåpning og stigende tall. De er så og si ferdig. 

Anonymkode: 0f48d...75f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt sjukt. 

Anonymkode: 7e7cc...cd2

Skrevet

Han er en sjarmerende fyr med en helt feil strategi. Men jeg kan forstå at mange svensker ser på ham som en helt. Han holdt jo landet åpent mens alle andre stengte. Tydeligvis bryr svenskene ikke seg om de eldre som døde, det viktigste er utepilsen og at landet ikke ble stengt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Drizzt skrev:

Han er en sjarmerende fyr med en helt feil strategi.

Sjarmerende?!? Han har det sureste trynet ever.

Anonymkode: 2c8f0...8ad

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På lang sikt vil det bli bedre tror jeg, folk vil dø uansett, men svenskene blir ferdig med det og slipper problemet med gjenåpning og stigende tall. De er så og si ferdig. 

Anonymkode: 0f48d...75f

Haha, det er de absolutt ikke. Det har jo knapt spredt seg utenfor stockholm ennå. Det er ingen som er i nærheten av å nå noen topp ennå, verken her eller i sverige. Toppen blir nådd en eller annen gang rundt årskifte, antageligvis både hos sverige og norge.

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Anne 69 said:

Dette har jeg fått med meg også, og fatter ikke at så mange svensker synes at koronastrategien til Tegnell  er noe å juble for? Nesten 3300 døde.. og mange under 50 år. 

Tanken er jo at alle vil få det uansett, og antall døde vil være noenlunde det samme overalt etter et par år uansett. Hvis tesen holder, er hovedforskjellen på Norge og Sverige er at det i Norge vil ta 2-3 år, men svenskene håper på å være ferdige i løpet av året.

Anonymkode: 6c2b2...4b5

AnonymBruker
Skrevet

Mange? Hvor har du det fra? Har ikke sett mer enn en person som har gjort det, så her får du bla opp noen kilder hvor du har sett dette!

Anonymkode: 17af2...fd6

Skrevet

Herregud så kleint og harry.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tanken er jo at alle vil få det uansett, og antall døde vil være noenlunde det samme overalt etter et par år uansett. Hvis tesen holder, er hovedforskjellen på Norge og Sverige er at det i Norge vil ta 2-3 år, men svenskene håper på å være ferdige i løpet av året.

Anonymkode: 6c2b2...4b5

Vi kommer til å være ferdige omtrent samtidige, da det ikke kommer til å bli nedstengt igjen. Nå får vi bare demonstrert i starten at vi har utsatt problemet, og man får tro at vi har kloke nok ledere til å forstå at man ikke kan begå den samme tabben igjen når smitte- og dødstallene øker igjen. Det er jo helt utrolig at man kan tro at det hadde noen hensikt å stenge ned samfunnet, annet enn at det har ødelagt for tusenvis av familier

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, sofakrok1 skrev:

Vi kommer til å være ferdige omtrent samtidige, da det ikke kommer til å bli nedstengt igjen. Nå får vi bare demonstrert i starten at vi har utsatt problemet, og man får tro at vi har kloke nok ledere til å forstå at man ikke kan begå den samme tabben igjen når smitte- og dødstallene øker igjen. Det er jo helt utrolig at man kan tro at det hadde noen hensikt å stenge ned samfunnet, annet enn at det har ødelagt for tusenvis av familier

Jeg skjønner det har vært tilbud på krystallkuler et eller annet sted, det er så mange her som har dem.

Anonymkode: fca14...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Ofret mange gamle? Det var jo nok en måte å se det på.

Da har vi ofret svært mye her og, trygghet til barn, kreftbehandlinger som er utsatt, selvmordsrate som er økt, og mye mer.

De har valgt en annen strategi, men verken Norge eller Sverige "ofrer" mennesker.

Anonymkode: bdce7...53e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er en helt. Han har baller nok til å stå for sin faglige overbevisning selv om han daglig fremstilles som en massemorder i diverse media. Det er det ikke mange som hadde klart. Dessuten er han ikke diktator av Sverige, og det er ikke han som bestemmer noe som helst. Han kommer med sin anbefaling sett fra sitt faglige ståsted. Folk har hele tiden blitt oppfordret til å gjøre det vi gjør her i Norge, mer eller mindre, forskjellen er at de ikke har brukt tvang. Og det er den riktige strategien utifra et menneskerettslig hold. Fritt valg for frie mennesker.

Anonymkode: 3d6b4...ba1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er en helt. Han har baller nok til å stå for sin faglige overbevisning selv om han daglig fremstilles som en massemorder i diverse media. Det er det ikke mange som hadde klart. Dessuten er han ikke diktator av Sverige, og det er ikke han som bestemmer noe som helst. Han kommer med sin anbefaling sett fra sitt faglige ståsted. Folk har hele tiden blitt oppfordret til å gjøre det vi gjør her i Norge, mer eller mindre, forskjellen er at de ikke har brukt tvang. Og det er den riktige strategien utifra et menneskerettslig hold. Fritt valg for frie mennesker.

Anonymkode: 3d6b4...ba1

En helt??? hahaha......å si det på dette tidspunktet hvor svenskene har mer enn 3000 døde som er mye mer enn hele Norden til sammen.... 

Forskare: "Tegnell är en politiskt tillsatt bluff"
https://www.youtube.com/watch?v=gL15cUj4nFY

Anonymkode: b9489...d64

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner det har vært tilbud på krystallkuler et eller annet sted, det er så mange her som har dem.

Anonymkode: fca14...2ad

Åja, det er overhode ikke mulig å forutse hvordan det kommer til å utarte seg gjennom smitte-raten. Helt umulig det, det blir som å spå været. Tenk om det bare fantes et konsept som lot oss lage modeller å forutse å lage hypoteser for framtiden basert på informasjon vi har tilgjenglig nå. Det hadde vært magi det......ren tryllekunst

AnonymBruker
Skrevet

Totalregnskapet er enda ikke gjort opp. Alternativkostnaden er sjelden med i "korona-regnskapet". Og med alternativkostnaden tenker jeg på alle de som ikke har korona. Sverige stengte ikke ned. Barna fikk gå på skolen, de som trengte tannlege fikk gå dit, de som trengte psykolog fikk gå dit, de som hadde planlagte operasjoner fikk ta dem, de som går i diverse behandlinger fikk fortsette der, de som er avhengige av trening og svømmebasseng har fått bruke dem.

I "korona-regnskapet" har jeg enda ikke sett oversikten over alle barna som har blitt mishandlet hjemme, all partnervolden som antagelig ikke blir oppdaget og selvmordene. Samt alle de med sykdommer som ikke tør å oppsøke sykehus og lege fordi de er redd for smitten, eller ikke vil belaste det de har hørt er et overbelastet helsesystem. 

En annen ting er at immunforsvaret vårt trenger å bli utsatt for virus og bakterier. "Hele" landet har vært innelåst med de nærmeste og omtrent ikke fått utsatt immunforsvaret sitt for noen ting de siste ukene, samtidig som at ALT desinfiseres og hender vaskes 50 ganger om dagen. Ja, vi er kanskje friskere akkurat nå, men hvordan blir dette på lang sikt?

https://www.bitchute.com/video/56R2zmYXSfIK/

Anonymkode: acbde...2e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det en ting som jeg ikke visste før den krisen, så er det nytteverdien i at nettavisene her i Norge har kommentarfelt for leserne sine. I Sverige finnes det ikke kommentarfelt (i de nettavisene jeg har sjekket så langt i hvert fall). Noen av disse nyfrelste Tegnellianarna kunne faktisk ha godt av å lese motforestillinger i kommentarfeltene, før de gakket avgårde og fikk en tattis. 

Det finnes mye rart i norske kommentarfelt, og ofte har jeg tenkt at det går for langt i dem - men denne gangen har jeg kommet frem til at det er veldig viktig at vi har en åpen dialog i dette samfunnet!

Anonymkode: e2f82...eeb

• Liker 3
  • Opprett ny...