AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Bruker Opi eller Essie- med en overfall fra kicks som visstnok skal være veldig bra., men det flasser av etter et par dager, alltid!noen gode tips der ute? Anonymkode: d461c...aef
Roci Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Er du nøye med å fjerne fett/olje fra neglene før du legger lakken? Det kan også hende at du bør prøve en topcoat i sammen merke som selve neglelakken. 1
^^Belle^^ Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 Alle typer vanlig lakk flasser etter 8-12 timer på mine negler, selv om jeg gjør ''alt rett''. Jeg har tynne, skjøre og ujevne negler, og har egentlig bare konkludert med at det er sånn mine negler er. Jeg bruker derfor gellakk, som herder i UV-lys. Jeg bruker ikke noe særlig mer tid på det enn vanlig lakk. Nå varer lakken i over en uke før den begynner å bli stygg.
Gjest Blåklokka* Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Legg på en basecoat først, da sitter den bedre. Så neglelakk og topcoat til slutt.
j23 Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 9 timer siden, ^^Belle^^ skrev: Alle typer vanlig lakk flasser etter 8-12 timer på mine negler, selv om jeg gjør ''alt rett''. Jeg har tynne, skjøre og ujevne negler, og har egentlig bare konkludert med at det er sånn mine negler er. Jeg bruker derfor gellakk, som herder i UV-lys. Jeg bruker ikke noe særlig mer tid på det enn vanlig lakk. Nå varer lakken i over en uke før den begynner å bli stygg. Har du kjøpt deg utstyr og lampe til å fikse selv hjemme?:)
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 9 timer siden, j23 skrev: Har du kjøpt deg utstyr og lampe til å fikse selv hjemme?:) Ja, det har jeg. Kjøpte en startpakke fra Sensationail med lampe. UV-lakker kjøper jeg stort sett fra Bornprettystore, enten på ebay eller i nettbutikken deres. Det du minimum trenger er baselakk (jeg liker peel-off basen til Born Pretty), en farge og topplakk (favoritten er den fra Sensationail som jeg fikk med i startpakken). Du bør også ha en flaske med alkohol til å rense negler før påføring og eventuelt etter, om topplakken er klissete (noe jeg alltid synes den er selv om den liksom ikke skal være det - det som heter ''no wipe top coat'').
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå