Gjest Alterego666 Skrevet 16. mai 2020 #21 Skrevet 16. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar og unnskyld om det er på siden av tråden. Det er det sannsynlige utfallet her også, lurer rett og slett på om det ikke bare er like greit å gjøre det umulige mulig med en gang istedenfor å fornekte livet liksom. Tricky! Får jeg spørre om det er turbulent på grunn av deres relasjon eller omgivelsene? Anonymkode: c7e47...9b8 Det ble en turbulent periode da hele historien kom på bordet og alle måtte forholde seg til det. Det var også en stor spenning rundt hvordan kjærligheten vår skulle utvikle seg da drømmene våre skulle møte det virkelige liv. Nå som støvet har lagt seg, er det klart at det var mer enn verd det både for oss og for barn og nærmeste famile.
*Mocca* Skrevet 17. mai 2020 #22 Skrevet 17. mai 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg respekterer din mening, men kjenner likevel jeg blir sint av å lese dette. Min tidligere elsker sa det samme (begge single), det fikk meg til å føle meg som en hore. Det var veldig sårt at han ikke taklet at jeg skulle overnatte etter sex. Nå møter jeg en fyr hvor relasjonen stort sett er seksuell men vi overnatter hos hverandre og begge føler seg verdsatt og ønsket. Anonymkode: 0a60a...179 Må absolutt ikke sove sammen for å ikke føle meg som ei hore.... Vi skravler, har sex, gir hverandre klemmer, holder kontakten mellom treff osv osv..... Hadde det vært tøm og røm ja.... Men nei de klarer fint å få meg til føle meg bra, at de bryr seg om meg uten at jeg må overnatte.... 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #23 Skrevet 18. mai 2020 19 hours ago, *Mocca* said: Må absolutt ikke sove sammen for å ikke føle meg som ei hore.... Vi skravler, har sex, gir hverandre klemmer, holder kontakten mellom treff osv osv..... Hadde det vært tøm og røm ja.... Men nei de klarer fint å få meg til føle meg bra, at de bryr seg om meg uten at jeg må overnatte.... Så bra de får deg til å føle deg bra, da forstår jeg at man ikke nødvendigvis trenger overnatting Anonymkode: 0a60a...179
*Mocca* Skrevet 18. mai 2020 #24 Skrevet 18. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra de får deg til å føle deg bra, da forstår jeg at man ikke nødvendigvis trenger overnatting Anonymkode: 0a60a...179 Er nok mye derfor, og jeg treffer ikke hvem som helst. Ser an hvordan de oppfører seg når vi chatter, hvordan de responderer på både positive og negative ting. Så jeg er rimelig trygg på at det er en type mann jeg vil tilbringe tid med.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #25 Skrevet 18. mai 2020 På 16.5.2020 den 14.42, AnonymBruker skrev: En fyr som ikke har hatt sex på maaange år kommer iallefall ikke til å ligge med masse andre i tillegg til deg. Men siden du er på tinder så vil du kanskje date/ha sex med andre? Jeg har hatt samme sexpartner i noen år, pga avstand møtes vi maks 1 gang i mnd, og da med overnatting. Min erfaring er å ha tydelige regler, vi har avtale om å være eksklusive men det er vårt valg, vi har måtte ha noen samtaler i løpet av årene pga at vi ikke hadde klare linjer til å begynne med. Mange synes ett sånt opplegg vi har blir strengt, og at hele greia med FF da er borte, men husk det er dere to som må finne ut av hvordan dere ønsker å ha det, det er ingen universal regler for et FF forhold. Her også er det mye jobb bla som gjør at ingen av oss ser etter kjæreste, mye jobb 24/7 gjør også at han i perioder ikke orker tenke på eller fokusere på sex, det måtte jeg vende meg til da vi jo blir matet med at menn "alltid" er kåte og klare. Anonymkode: db2eb...e11 Det er akkurat det,han kommer nok ikke til å ligge med flere samtidig. Nei,jeg møter ikke folk kun for sex. Han her kjenner jeg litt så da stiller det seg litt annerledes. Er ikke så aktiv på Tinder,har kun fått èn match siste tiden og han fjernet jeg for var ikke min type. Hadde ikke vært på Tinder på over to år når jeg lastet den ned igjen,må ta litt nye bilder og skrive litt mer utfyllende tekst så man treffer rette folk. Ønsker langvarig forhold og et barn innen ikke altfor lang tid. Da jeg ikke er så ung lengre osv.Han her fyren har sagt at han ikke vil forplikte seg noen vei for tiden da han har helt fullt opp og kan kun møtes kveld/natt når han jobber sent og uten barn. Det er forsåvidt greit selv om jeg må tilpasse meg litt hans skjema og hans premisser,litt halvlunka til det men om man skal ha litt hygge så må man vel bare rette seg litt da. Og jeg har vært såpass lenge uten sex og nærhet at jeg nesten gjør hva som helst.(ta det med en klype salt,har litt krav/grenser). Men problemet hans er at han er så hot and cold. Bevisst eller ubevisst. Var veldig ivrig ene dagen vi skreiv,for så å være litt kald og avvisende dagen etter. Og når vi prøvde å lage regler,sa han at han ikke visste hva som var normalt og ikke. Men vi må bli enige så det ikke blir misforståelser. Har ikke skrevet sms på over en uke nå,det er forsåvidt greit,vi skriver ikke ofte uansett. Og jeg har ikke behov for det heller. Men vi ble ikke enige om regler og han tar ikke initiativ,han er på og med når vi først skrivet,men det virker som det ikke ligger for han å ta initiativ på egen hånd. Og det er slitsomt å være den som alltid må være pådriver og initiativtaker. Tror han også er redd for at det skal komme følelser inn i bildet fra begge parter?!?Da ingen er vant til dette. Tror heller ikke han har så mye erfaring,tror eksen overkjørte han og tok styringen. Hun hadde til og med sex med en annen i huset hans etter det var slutt med de,så mulig han er traumatisert av det. Ikke godt å si. Vil bare han skal få ut finger’n og foreslå en kveld det passer. Hvordan klarer dere et slikt «forhold» over år uten følelser? Eller har dere følelser for hverandre?Kjæresteforhold er utelukkende uansett? Ts Anonymkode: d970a...0ef
draug 75 Skrevet 19. mai 2020 #26 Skrevet 19. mai 2020 Det viktigste er at men er ærlig mot seg sjøl og andre. For noen funker det bare med treff bak et tre i parken, ellers begynner følelsene å gro for sterke, for andre stemmer det liksom ikke, det mangler noe, uten overnatting og et nyp før frokost og enda ett nyp etter frokost.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #27 Skrevet 20. mai 2020 På 19.5.2020 den 9.58, draug 75 skrev: Det viktigste er at men er ærlig mot seg sjøl og andre. For noen funker det bare med treff bak et tre i parken, ellers begynner følelsene å gro for sterke, for andre stemmer det liksom ikke, det mangler noe, uten overnatting og et nyp før frokost og enda ett nyp etter frokost. Vi var litt uenige om en ting. Han liker lyset på og jeg av. Jeg har vel litt komplekser. Tenker at man kan møtes på halvvegen. Lys på i gangen men ikke på soverommet😆 Uansett han mangler evnen til å ta initiativ. Han er «på»når vi først har kontakt,men det virker som det ikke ligger for han å være initiativtaker. Siden det må gå etter hans skjema og kun den uken han har barnefri. Slitsomt å må være den som alltid må være pådriver. Han er liksom veeeeldig chill og laidback. Anonymkode: d970a...0ef
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 23. mai 2020 #29 Skrevet 23. mai 2020 Det høres i utganspunktet ukomplisert ut. Men så har vi mennesker noe som heter følelser. Følelser dukker opp uventet og forteller oss ting. Det kompliserer ting. Kjærlighet er for eksempel en følelse. Kjipt når den dukker ufrivillig opp og ikke blir besvart. Kan bli vanskelig med sånne relasjoner. Man skal gjøre alle "kjærlighetstingene" men uten kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #31 Skrevet 29. mai 2020 Å være den eneste som må ta initiativ er så slitsomt og lite motiverende at det ikke fins ord. Han EIER IKKE det å ta initiativ. Blir bare så jævlig lite gira på noe som helst når det er KUN jeg som må ta initiativ. Har ikke skrevet på tre uker nå,ikke at jeg har behov for å skrive noe uten å evt skulle avtalt bootycallen. Vi ble ikke enig sist vi skreiv hva reglene skulle være osv. Nå har han hatt to barnefrie uker(altså annenhver uke),men ikke et knysst. Jobber seint hver barnefrie uke og pendler så forstår det sikkert er slitsomt,men forsvarer ikke det faktum at han ikke kan foreslå en dritt selv om han har lyst(for det sa han den ene dagen vi skreiv og han var varm og giret),for så å være kald og litt kynisk dagen etter. Så jævlig irriterende med slik hot and cold væremåte. Det verste er at jeg kun har lyst på sex for tilfredsstillelse med han,ikke noe annet appellerer meg med han. Det er et halmstrå å klamre seg til mens jeg finner han som vil dele livet med. Han er så jævlig tafatt,nedlatende,giddalaus,likegyldig etc. Han spurte meg sist når det passet og jeg sa jeg var vekke fra leiligheten min,men skulle tilbake om litt. Men å sende en mld på eget initiativ og spør når vi skal få til treffet,det er visst svært vanskelig. Har snakket litt med en psykolog som mente han ganske trolig var redd for avvisning på sin måte,og derfor har vanskelig med å være en pådriver til noe....uansett hvem gidder enveis. Fuck it!! Ts Anonymkode: d970a...0ef
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #33 Skrevet 30. mai 2020 Hadde ikke orka han der, må være initiativ begge veier.. Anonymkode: 2f83d...7c7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #34 Skrevet 30. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke orka han der, må være initiativ begge veier.. Anonymkode: 2f83d...7c7 Ts her. Spurte rett ut om det ikke lå for han å ta initiativ og at han virket tafatt🙄 Og hvorfor han er varm og giret i ene øyeblikket,og kald og kynisk i det neste. Nei,faen til en idiot. Ikke fins han fin heller,men tenkte at vi kunne ha sex for tilfredsstillelsen sin del og at det er veldig lenge siden sex og nærhet,holder på å bli sprø etter flere år uten😭 Anonymkode: d970a...0ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå