Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Dobbel. Du må forresten ordne litt på linken din.
Gjest swettie Skrevet 26. juni 2005 #5 Skrevet 26. juni 2005 :o :o :o :o herregud! solkrem solkrem og enda mer solkrem for meg imorra!
Gjest Madeline Skrevet 26. juni 2005 #7 Skrevet 26. juni 2005 Skrekk og gru. Det så fælt ut. Enda en god grunn til å smøre seg med masse solkrem og søke tilflukt i skyggen.
Gjest Spacegirl Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Grøss... det der var rett og slett uhyggelig :o
Morea Skrevet 29. juni 2005 #9 Skrevet 29. juni 2005 Mamma har en gammel bekjent som ser slik ut. :o En gang vi hilste på henne sa pappa etterpå: slik blir du dersom du ikke bruker solkrem (jeg var i alderen fjortiss). Jeg hadde mareritt i ukesvis etterpå, men så har jeg aldri glemt solkremen heller...
Miss Angelina Skrevet 1. juli 2005 #14 Skrevet 1. juli 2005 Jeg skremmes ikke av slikt jeg!!!! Jeg er den mest uheldigste på hele jord kloden, for jeg blir verken solbrent eller brun jeg da og det er litt veldig trist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå