AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Del Skrevet 10. mai 2020 Jeg er sammen med en mann, vert det I ca 6 mndr. Han bor i et land i europa å har ikke fått se hverandre på en god stund nå. Jeg sletter tinder foran han i desember da vi anså oss som exlusive, han gjorde det ikke.. Vi møttes via Tinder da han var i norge, kan han se om jeg laster ned appen igjen å ser igjenom matchene mine? Se om han fremdeles er aktiv uten at han vet jeg har snoket? Får han eventuelt opp et varsel av noe slag om at jeg er inne å ser på matchen og chatten vår vi hadde der inne? Trenger ikke svare dere som sier, spør han rett ut, fortell din usikkerhet bla bla, ting funker ikke alltid slik Anonymkode: 02ba7...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Del Skrevet 10. mai 2020 Lag deg en falsk profil. Det gjorde jeg noen ganger 😅men jeg ble blokkert til slutt. Anonymkode: 77ac1...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Del Skrevet 10. mai 2020 Om du sletta din profil så er nok alle matcher borte, men ikke om du bare deaktiverte, tror jeg. Men du må antagelig opprette et betal abonnement om dere har lang avstand mellom dere. Ellers fungerer det å opprette en falsk profil ja. Lykke til Anonymkode: 261e1...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Del Skrevet 10. mai 2020 ikke mulig å se om en profil er aktiv. Anonymkode: a6b80...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Del Skrevet 10. mai 2020 Jeg bare sletta selve appen, en venninne gjorde det samme å matchene var der enda. Hva hjelper det å lage en falsk profil? Jeg tenker mer om jeg laster ned Tinder igjen for så å gå inn på vår match å se om han eventuelt har nye bilder, se om når sist pålogget uten at han vet jeg har sett.. Anonymkode: 02ba7...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Del Skrevet 11. mai 2020 Han vil se det om han går inn på deg men du kan vel unmatche han etterpå så forsvinner du fra hans tinder trodde jeg eller bare slette brukeren din. Eller opprette en helt ny bruker og se om du finner han der. Anonymkode: 55d2d...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå