AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Hva synes dere om Versace tapet; svarte vegger og gull interiør? Ei veninne har fått dilla på denne dekoren og skal innrede gang/stue i Versace stil. Det er overhodet ikke min "cup of tea" siden jeg synes det blir for overdådig og glorete. Litt sånn som nyrike russere liker å innrede plassene sine, innbiller jeg meg. Hvor vanlig er Versace stil i vanlige norske hjem? Anonymkode: 8fae7...dc7
Ullvott Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Jeg mener jeg så et hus på Finn som var ganske gjennomført en gang, men ellers tror jeg ikke at det er særlig vanlig. For meg er det altfor glorete. Da vil jeg faktisk heller ha 90-tallets furuh**te tilbake! 2
Gjest Nimbus2000 Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 (endret) 15 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg mener jeg så et hus på Finn som var ganske gjennomført en gang, men ellers tror jeg ikke at det er særlig vanlig. Var det denne: https://e24.no/privatoekonomi/i/Qo8xw8/trondheims-dyreste-bolig-fortsatt-ute-for-salg ? Tror nok slikt interiør er for spesielt interesserte. Endret 10. mai 2020 av Nimbus2000
Ullvott Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Akkurat nå, Nimbus2000 skrev: Var det denne: https://e24.no/privatoekonomi/i/Qo8xw8/trondheims-dyreste-bolig-fortsatt-ute-for-salg ? Tror nok slikt er for slikt interiør er for spesielt interesserte. JA!! Den var det. Jeg blir helt stresset bare av å se de få bildene! 😂
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 6 minutter siden, Nimbus2000 skrev: Var det denne: https://e24.no/privatoekonomi/i/Qo8xw8/trondheims-dyreste-bolig-fortsatt-ute-for-salg ? Tror nok slikt er for slikt interiør er for spesielt interesserte. Tror nok dette blir for mye selv for Erlend Elias og Jan Thomas. Ts Anonymkode: 8fae7...dc7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 Det er noe av det mest glorete jeg ser. Skjønner ikke de som vil ha Versace logoen over hele huset. Det får meg til å tenke på nyrike russere. Anonymkode: a0381...f34 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 Jeg tror du egentlig vet svaret på spørsmålet i innlegget ditt TS. Litt spesielt at du må på internett for å bekrefte at venninnen din har dårlig smak. Hyggelige venner har. Anonymkode: d7b17...b9a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 Jeg tror ikke så mange nordmenn går for "full pakke" med Versace i interiør, men mange har nok en del elementer av det. Moren til ei venninne av meg har et ganske nøytralt interiør i bunnen (lyse vegger, beige sofa osv), med noen Versace detaljer, bl.a. noen sofaputer og ei lampe. Det er greit nok. Anonymkode: 1d891...778
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du egentlig vet svaret på spørsmålet i innlegget ditt TS. Litt spesielt at du må på internett for å bekrefte at venninnen din har dårlig smak. Hyggelige venner har. Anonymkode: d7b17...b9a Smaken er som baken, den er delt og det er jo bra. Synd at du tolket dette innlegget som om jeg hengte ut venninna mi.. Jeg spør om det her inne, for jeg visste ikke at Versace tapet eksisterte og at "vanlige" folk liker det. Som sagt så kobler jeg sånn stil til nyrike russere, Donald Trump og Jan Thomas. Ts Anonymkode: 8fae7...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå