Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 (endret) Menn kan ikkje skjule / fake en orgasme ettersom de får sæduttømming under orgasme. Dette i motsettning til kvinner som kan fake og skjule sin orgasme. Menn har ingen returknapp når orgasmen er igangsett, og sædutømming er igangsett,og vitner om orgasmen ikkje kan fakes. Hvor mange dager det har gått sidan sist ein hadde orgasme er ofte avgjørende for kvaliteten, styrken , og lengden på orgasmen hos menn, og en orgasme kan vare ifra 5--20 sekunder alt etter hvor kåt ein er blitt , og hvor lang tid det har gått sidan siste uttømming. Mange menn kan føler en viss psykisk/ fysisk utmattelse umiddelbart etter en orgasme, og derfor blir ofte onani , og sex nytta som eit effektivt innsovningsmiddel. Noen menn kan opparbeide seg ny oragsme umiddelbart etter den første, men dat m/ begrenset sæduttømming. Hvordan vil du som kvinne forsøke å beskrive din egen orgasme ? Nytter kvinner orgasme som eit effektivt innsovningsmiddel ? Har kvinner noen returknapp på orgasmen når den først er igang ? Endret 10. mai 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har ikke sjans til å late som at jeg ikke har orgasme. Ei heller klarer jeg og fake. Anonymkode: 9d276...0eb 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Det er litt som om du endelig får pisse etter å ha holdt deg i mange timer pluss at det er vinter og du fryser, så det er deilig å være inne på badet, ganger 10. Samtidig er det muskler som spenner seg, likt som når en får krampe, men det gjør ikke vondt. Bare gjør det vanskelig å ligge i ro, plutselig blir man trappetroll. Og er man heldig så har man den gode kjærlighetsfølelsen, og ser partneren i øynene mens man kommer, da kjenner jeg blodet strømme med deilige hormoner, og en gang i blant begynner jeg å gråte etterpå, ikke fordi jeg er trist, men fordi hjernen overøser meg med følelseshormoner, og kroppen reagerer. Gråter i 2 sekunder og får en tåre og 2. Bruker onani for avslapning, ikke for å bli trøtt. Orgasmen avsluttes om jeg/han slutter å stimulere. Tror alle er forskjellige der. Jeg må bli tatt på for at den skal gå og gå. Anonymkode: bc56f...fe5 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Orgasmen oppleves litt som å endeleg få pisse etter å ha godt lenge å holdt seg .😂 Kan høres ut som du lider i stillhet 😫
Fioljenta Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 En orgasme for meg kan være veldig mye forskjellig! Så, nei, jeg klarer ikke å beskrive dem fordi en beskrivelse ikke passer alle. De kan være alt fra små og søte til overveldende, enorme og altoppslukende. De enkle kan jeg fake. Ofte er de mer intense dersom det er kort tid siden forrige og vi har brukt laaang tid på forspill. Noen ganger er det som om jeg smelter sammen med mannen min så mye at jeg ikke klarer å skjønne når jeg slutter og han begynner. Noen ganger er det en returmulighet og jeg faller ut av orgasmen hvis stimuleringen blir feil/stopper. Andre ganger kjennes det ut som om jeg ramler utfor et stup uten returmulighet. Han kan gjøre hva han vil, men jeg fortsetter å komme. Noen ganger blir det et følelsesmessig kaos fordi hele meg er med og jeg kan le og gråte om hverandre. Det er herlig. Ofte spenner musklene mine seg mye og jeg kan for eksempel stå i bro lenge. Andre ganger blir jeg skikkelig myk og kan bøyes mer enn jeg kan vanligvis. Noen ganger spenner PC-muskelen min seg. Noen varer lenge, andre kort. Noen ganger blir jeg helt slapp i hele kroppen når orgasmen slipper. Andre ganger blir jeg skikkelig oppspilt. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 2 timer siden, Anonym Bruker skrev: Orgasmen oppleves litt som å endeleg få pisse etter å ha godt lenge å holdt seg .😂 Kan høres ut som du lider i stillhet 😫 Lider.?? Syns ikke du at det er godt å tisse når du har måtte holde deg? Kanskje det er annerledes for menn da... Anonymkode: bc56f...fe5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 4 timer siden, Anonym Bruker skrev: Menn kan ikkje skjule / fake en orgasme ettersom de får sæduttømming under orgasme. Dette i motsettning til kvinner som kan fake og skjule sin orgasme. Menn har ingen returknapp når orgasmen er igangsett, og sædutømming er igangsett,og vitner om orgasmen ikkje kan fakes. Hvor mange dager det har gått sidan sist ein hadde orgasme er ofte avgjørende for kvaliteten, styrken , og lengden på orgasmen hos menn, og en orgasme kan vare ifra 5--20 sekunder alt etter hvor kåt ein er blitt , og hvor lang tid det har gått sidan siste uttømming. Mange menn kan føler en viss psykisk/ fysisk utmattelse umiddelbart etter en orgasme, og derfor blir ofte onani , og sex nytta som eit effektivt innsovningsmiddel. Noen menn kan opparbeide seg ny oragsme umiddelbart etter den første, men dat m/ begrenset sæduttømming. Hvordan vil du som kvinne forsøke å beskrive din egen orgasme ? Nytter kvinner orgasme som eit effektivt innsovningsmiddel ? Har kvinner noen returknapp på orgasmen når den først er igang ? Menn kan ha orgasme uten å ha sædavgang, en såkalt «dry orgasm»; https://www.google.no/amp/s/m.timesofindia.com/life-style/relationships/did-you-know-about-dry-orgasm-yes-most-men-experience-it-often-and-heres-what-you-need-know/amp_etphotostory/65499475.cms Så en mann kan faktisk fake det han også 😉 Beskrive min orgasme: Se Twiligt Breaking Dawn part 2, et ord «fyrverkeri». Orgsme som sovemiddel: ja det kan brukes til det. Hannah Witton har diskutert dette flere ganger i podcasten sin, at hun ofte bruker en orgasme til å sovne lettere. Returknapp: alle vil nok nå et punkt hvor orgasmen kommer, men om jeg ikke fortsetter å holde/presse ned på klitoris når orgasmen skjer, så varer den ikke fult like lenge. Jeg kan også være helt på kanten, og den minste endring i bevegelse, trykk, og stimulering kan gjøre at jeg mister den. Anonymkode: 35106...44c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 Og glemte å nevne, aldri i verden om jeg hadde klart å fake en orgasme. Hadde i så fall blitt gjennomskuet når en ekte en hadde skjedd. Umulig å fake det. Anonymkode: 35106...44c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 Er en elendig skuespiller og gidder ikke late som om jeg får orgasme da det fører lite konstruktivt med seg om han noen gang skal klare gi meg en orgasme med riktig teknikk. Har ingen returmulighet når orgasmen og muskelsammentrekningene starter. Kan derimot umiddelbart miste all mulighet for å komme nær en orgasme på veien. Er orgasme tallet 5 kan jeg miste den når som helst fra 1-4 om noe skjer. Orgasme i seg selv har ikke en trettende effekt på meg. Heller motsatt da jeg ofte vil ha mer, selv om det er avslappende. Kan være sliten i kroppen etter en orgasme, men da er det fordi sexen som kommer med har vært intens. Hvordan orgasmen er er så forskjellig at det kan jeg ikke beskrive. Anonymkode: a427d...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 Kjærringa mot strømmen her. Ja, jeg har brukt masturbering for å sovne mange ganger, blir også ekstremt trøtt etter sex. Jeg har også faket mange orgasmer, men ikke med fast partner. Da ville jeg nok blitt gjennomskuet fort. Jeg kan ikke skryte av hverken fyrverkeri eller å smelte sammen med mannen, men jeg får noe lignende elektriske støt gjennom kroppen som gir meg rykninger. Disse klarer jeg ikke fake. Men det hender jeg får svakere orgasme, uten rykninger, og det har jeg faket. Har bare faket når jeg har hatt ONS og akten ikke gir meg så mye, men jeg merker det gir den andre parten mye. For å avslutte raskere og få han til å komme har jeg spilt med og lekt mer opphisset enn jeg egentlig har vært, og latt som jeg får orgasme. Da kommer han alltid rett etter og så er jeg ferdig uten at det ble altfor kleint. Anonymkode: b66e3...b08 1
Hanako Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 Ikke at jeg ønsker å gjøre det, men jeg tror ikke at jeg kunne ha faka orgasme. Kinnene mine blir sprut røde når det går for meg, og jeg skjelver ukontrollert, så en som har hatt sex med meg før ville ikke ha latt seg lure.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #12 Skrevet 12. mai 2020 Faker aldri orgasme for det skjønner jeg ikke vitsen med. Men jeg kommer som regel lett da, så ikke noe problem. Har ikke noen returknapp når orgasmen først er i gang, da bare følger den på. Føler noen orgasmer er sterke og andre svakere, men det er jo alltid deilig. Er jo også flere måter å komme på som fingring, vibrator, slikking, dildo osv. Mange veier til orgasme heldigvis. Anonymkode: 10091...1f5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #13 Skrevet 12. mai 2020 På 11.5.2020 den 1.14, AnonymBruker skrev: Kjærringa mot strømmen her. Ja, jeg har brukt masturbering for å sovne mange ganger, blir også ekstremt trøtt etter sex. Jeg har også faket mange orgasmer, men ikke med fast partner. Da ville jeg nok blitt gjennomskuet fort. Jeg kan ikke skryte av hverken fyrverkeri eller å smelte sammen med mannen, men jeg får noe lignende elektriske støt gjennom kroppen som gir meg rykninger. Disse klarer jeg ikke fake. Men det hender jeg får svakere orgasme, uten rykninger, og det har jeg faket. Har bare faket når jeg har hatt ONS og akten ikke gir meg så mye, men jeg merker det gir den andre parten mye. For å avslutte raskere og få han til å komme har jeg spilt med og lekt mer opphisset enn jeg egentlig har vært, og latt som jeg får orgasme. Da kommer han alltid rett etter og så er jeg ferdig uten at det ble altfor kleint. Anonymkode: b66e3...b08 Hvorfor gidder du om det ikke gir deg noe. Lar du menn bare bruke deg. Fysj. Er det ikke bra eller damen ramler av så må mannen pelle seg vekk. Å kun bli jaget på kun for at mannen skal få glede av dette er bare tull. Verdsett dere selv kvinner. Er det dritt så kast mannen ut. Anonymkode: ffc51...991
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #14 Skrevet 12. mai 2020 På 10.5.2020 den 20.36, Anonym Bruker skrev: Menn kan ikkje skjule / fake en orgasme ettersom de får sæduttømming under orgasme. Dette er ikke sant. Menn kan ha orgasme uten sæd. Så de kan fint fake, om de vil det. Anonymkode: 7a917...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå