AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Jeg er 100% alene med min sønn på snart 4. Han sovner alltid tidlig, så det blir mye alene tid på kveldene! Hva gjør dere? Jeg har hjemmekontor, så ofte sitter jeg med jobb etter han har lagt seg fordi jeg kjeder meg. Har snart sett alt som fins på Netflix. Har flyttet pga jobb, så kjenner ingen her i området. Får jo ikke reist til noen på kveldene heller. Før var jeg aldri hjemme på kveldene når jeg var singel. Da var jeg enten og holdt på med hobbyen min, eller jobbet kveldsskift. Jogget lange turer, var med venner eller de kom til meg. Nå får jeg ikke gjort noe av dette. Det er begrenset hvor gøy det er å rydde huset, vaske klær og rydde hver eneste dag😂 Anonymkode: 1c89d...66c
Scoops Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Sover,har besøk,maser i telefonen ,rydder litt eller er på nettet , er vell for det meste det jeg gjør om kveldene
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Syns timene på kvelden går veldig fort. Men 3åringen tar lang tid å legge og våkner tidlig så jeg må legge meg tidlig. Rydder litt, noen ganger lager jeg meg god mat som ikke barnet spiser, og hører mye på podcast, slapper av og scroller 😅 Anonymkode: 6db93...b48 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Tren på stuegulvet. Det er ikke jogging, men kroppen har alltid godt av å bli sterkere Se om du finner på en ny hobby. Strikking, tegning, maling, er bare noe. Anonymkode: 59ef7...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 Prøv et onlinekurs i noe som interesserer deg? Anonymkode: 50371...8d4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns timene på kvelden går veldig fort. Men 3åringen tar lang tid å legge og våkner tidlig så jeg må legge meg tidlig. Rydder litt, noen ganger lager jeg meg god mat som ikke barnet spiser, og hører mye på podcast, slapper av og scroller 😅 Anonymkode: 6db93...b48 Min tar det 5 min og legge🙈 men ja han står opp tidlig så prøver og sove så mye som mulig. Jeg er veldig rastløs av meg, så slappe av er vanskelig 1 time siden, Miewyn77 skrev: Du kan ha venner på besøk! De bor alt for langt unna. De jobber også vanlig så de kan ikke kjøre tre timer en vei på besøk. I helgene er det noe annet selvfølgelig. ts Anonymkode: 1c89d...66c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 Jeg er ikke alenemor, men har en mann som gamer og er psykisk syk, så er i praksis alene hver kveld 🙄 Synes også det er vanskelig å finne noe på kveldstid som faktisk føles meningsfylt. Blir liksom så jeg ser tv og scroller på mobilen, men føler at jeg kaster bort den dyrebare alenetiden min 😅 Anonymkode: 961b7...eeb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 Jeg prøver å lære meg noe nytt, eller bli flinkere til ting. I høst så strikket jeg masse for å bli god på det. Stas å strikke genser til seg selv. (Det var målet, startet med enkle pannebånd). Nå er det inneplanter og planter ute. Har ordnet meg lite bed i hagen, pluss blomsterkasser og pallekarmer. Her sår jeg, luker, vanner og steller planter, grønnsaker etc. Kanskje det hadde vært noe? Anonymkode: 4c20c...edb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 Rydde, vaske, støvsuge, samtaler på telefonen, svare på meldinger, kg, fb, Instagram, legge seg tidlig selv. Jeg syns kveldene går veldig fort jeg da. Anonymkode: afdd0...f10
Gjest Kvinne487 Skrevet 10. mai 2020 #11 Skrevet 10. mai 2020 Jobber litt på PCn (videomøter for det meste) strikker, ser på Netflix/Viaplay, rydder, pusser opp litt smått her og der. Snart 4 åringen legger seg i 19.30 tiden og sovner relativt fort.
sommermor Skrevet 10. mai 2020 #12 Skrevet 10. mai 2020 Husarbeid, eller leser litt, leser på nett ,ser på tv eller følger henne på fritidsaktivitet.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #13 Skrevet 10. mai 2020 De er ute og jakter på mannfolk. Anonymkode: b1fa8...d3c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #14 Skrevet 10. mai 2020 Gjør alltid husarbeid den første halvtimen etter barna er lagt. Rydding, setter på vaskemaskin/oppvaskmaskin, henger opp klær eller legger sammen klær, gjør klart til barnehagen dagen etter. Når jeg har gjort det er det sofatid på mor. Ser film, serie, et eller annet på tv, eller bare rett og slett ser på telefonen og sjekker alt mulig der. Nå har jeg venner i nærheten da, men blir begrenset hvor mye vi er hos hverandre når det er hverdag. Anonymkode: ef1a3...4f5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #15 Skrevet 10. mai 2020 Jeg satt mye foran tvn med strikketøy i fanget og med et diskusjonsprogram på som Debatten etc og nyheter etc. Har aldri vært så oppdatert innen politikk og hva som skjer i verden som i den tiden 😂 Ellers ryddet jeg og gjorde klart for neste dag, snakket i tlf med familie og venner. Og jeg må si at jeg har ikke kjedet meg ett sekund etter jeg fikk barn 🤭 Nå er hun 9 og jeg legger meg tidligere nå så vi legger oss nesten likt. Blir mindre alenetid, men mer søvn, og det trenger jeg akkurat nå. Anonymkode: 69457...615
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #16 Skrevet 10. mai 2020 Misunner de som har masse ledig tid. Har ei jente på 5. Må alltid rydde, vaske, lage matpakker, forberede klær, sortere klær, støvsuge..etc etc men vi bor i et hus, så kanskje derfor jeg bruker så mye tid på å rydde!?! Det er bare nå kan jeg sette meg ned.. Anonymkode: b4493...a34 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #17 Skrevet 10. mai 2020 Nå er jeg ikke alenemor, men har en sjømann som er borte 2-3 uker i slengen, så blir jo alenemor de ukene? Jeg personlig elsker den alenetiden på kvelden, men så er jeg en introvert person som trives i eget selskap. Lager meg ofte noe godt til kveldsmat, gjerne noe varmt/ middag (mini er 6 mnd, så spiser ikke sammen med barnet enda). Er det noe husarbeid som skulle vært gjort så gjør jeg det. Ellers ligger jeg på sofaen og ser serie/hører på podcast mens jeg strikker klær til jenta. Hender hun våkner innimellom så kan gå litt tid til det også. Legger meg som regel rundt kl. 23. Anonymkode: d4bce...b99
anonymlilli Skrevet 10. mai 2020 #18 Skrevet 10. mai 2020 Begynn med gaming? Last nes steam på pcen din
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #19 Skrevet 10. mai 2020 Alene med tre. Rydder litt, ser på TV, leser endel og skravler med venninner på tlf. Kvelden går veldig fort. Anonymkode: b9068...1c1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #20 Skrevet 10. mai 2020 Rydder, ser serier, og scroller Anonymkode: a81d0...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå