AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Del Skrevet 10. mai 2020 Jeg vil skifte gulvet i gangen og vil prøve å gjøre det selv. Skal bare legge noe laminatgreier tenker jeg. Med youtube burde jeg klare det. Det er laminat der fra før, og det er også varmekabler av noe slag. Jeg vil gjerne beholde varmekablene. Men betyr det at jobben må gjøres av profesjonelle? Eller kan jeg fortsatt gjøre det selv? Og er det i tilfellet noe spesielt jeg må ta hensyn til, eller er det bare å begynne å rive opp gulvet? Anonymkode: 45528...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 11. mai 2020 #2 Del Skrevet 11. mai 2020 Før du begynner bør du ta sikringen på kursen til varmekablene. Det gjør så vondt dersom du er uheldig og stikker hull på de strømførende mattene. Veit du om det er varmefolie under? Men du starter med å fjerne lister, så lirker du ut første bordet. Kan være litt tricky å lirke den ut, men burde gå greit. Vær forsiktig så du ikke skader varmefolien under. Du trenger ikke elektriker om du ikke tukler med det som er strømførende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå