AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Jeg har fått en alvorlig behandlingsskade, og jeg vil mest sannsynlig få dekt differansen mellom min gamle jobb og ny jobb resten av livet. Behandlingsskaden har gjort at jeg blir handikappet. Jeg har nå fått dekt omskolering på AAP. Jeg ønsker nå en jobb uten mye stress og hvor jeg kan jobbe redusert. Har søkt på faglærer på videregående og trafikklærer, men vurderer også helsesekretær på privatskole. Lurer på om noen har erfaringer innen disse yrkene? Bør jeg velge statusyrket faglærer? Da vil jeg få tilsvarende lønn som jeg har hatt tror jeg (jeg hadde 37.000 utbetalt i jobben min). Jeg synes det er positivt med helgefri og lange ferier. Men er det mulighet for å jobbe redusert? Søkte på trafikklærer fordi at man da kan legge opp arbeidsdagene som man ønsker etter det jeg har forstått. Litt dårligere betalt enn faglærer. Lurer på helsesekretær ettersom at jeg bor i Oslo med mange av denne typen stillinger som utlyses på Oslo - sykehusene og Ahus. Men tror det er veldig dårlig betalt, men da har jeg mulighet til å få dekt mellomlegget mellom gammel inntekt til ny. Har du opplevd noe liknende som meg, at man får dekt differanse o.l? Noen som har gode tips og erfaringer? Takk for svar. Anonymkode: 387a8...ba1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Jeg hadde ikke anbefalt trafikklærer hvis du ønsker en jobb uten stress. Hvis jeg hadde hatt en elev som jeg var de første gangene jeg satt meg bak rattet, så hadde jeg fått hjerteinfarkt. Min mor jobber som helsesekretær og hun er veldig fornøyd. Anonymkode: eb471...0be 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke anbefalt trafikklærer hvis du ønsker en jobb uten stress. Hvis jeg hadde hatt en elev som jeg var de første gangene jeg satt meg bak rattet, så hadde jeg fått hjerteinfarkt. Min mor jobber som helsesekretær og hun er veldig fornøyd. Anonymkode: eb471...0be Det var et godt poeng 🙈 Anonymkode: 387a8...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå