Gjest Spacegirl Skrevet 25. juni 2005 #1 Skrevet 25. juni 2005 Noen som vet om tv-serien Red Dwarf finnes på DVD? Har prøvd å søke etter den på norske nettbutikker, men uten resultat :-?
Alsana Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 Den er ute på DVD, ja. Då serien ikkje er så kjend i Norge som han burde vere, har du nok ein større sjanse hjå dei utanlandske butikkane. Britiske Amazon har han iallfall.
Gjest Spacegirl Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Tusen takk for svar . Da bestiller jeg serien derifra
Gjest Violetta Skrevet 26. juni 2005 #4 Skrevet 26. juni 2005 Åh! Den så jeg på for noen år siden, fire-fem kanskje? Går den på noen kanal enda?
Gjest Spacegirl Skrevet 26. juni 2005 #5 Skrevet 26. juni 2005 Om den går på noen tv-kanal fortsatt aner jeg ikke. Men jeg husker at jeg fulgte med da den gikk på nrk2 for endel år tilbake (tror faktisk det må være 7-8 år siden, for jeg husker at det var rett etter at jeg hadde flyttet til Oslo ) Jeg har lastet ned endel episoder på pc'en, men jeg syns mange episoder har så dårlig bildekvalitet, så da vil jeg heller ha dem på dvd. Har sansen for den serien altså
Milo Minderbinder Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Finnes på DVD. Bestill den fra play.com Er billig der. Butikker med peiling har den, f. eks. Outland "smmmmmeeeeeeeeeeg-heeeeeeeeeeeeeeaaaaaaa...." Elsker når Kryten forsøker å skjelle ut Rimmer..... Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå