Becka Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Hei, Er det noen som har noen tips til fine vandreturer her til lands? Jeg har lenge hatt lyst å ta med hunden min å dra på en skikkelig tur i sammen. Jeg er veldig glad i å gå turer i skog og fjell/hei. Har gått en del turer alene, men aldri veldig langt! Så nå har jeg lyst å "manne meg" opp til å gjøre noe litt større. 😄
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Gå til turistforeningens sider, klikk deg inn på turer og "stjel" gode forslag der: https://www.dnt.no/ Du finner også mange forslag og inspirasjonsbilder under Vandring på: https://www.visitnorway.no/ (hvis du ikke gidder å drasse på telt har DNT flere turforslag der du går fra hytte til hytte). Anonymkode: 4796f...f68 1
Gjest kleshengeren Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 Hvor mange dager tenker du? På ut.no kan du krysse av for område, lengde på tur osv når du søker.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: hvis du ikke gidder å drasse på telt har DNT flere turforslag der du går fra hytte til hytte). Er ikke lov til å gå hytte til hytte for tiden pga koronahelvete. Anonymkode: 7d856...e91
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke lov til å gå hytte til hytte for tiden pga koronahelvete. Anonymkode: 7d856...e91 Rettelse: det må forhåndsbestilles overnatting, få plasser. Små hytter er ikke åpne. Inntil nylig fikk man bare overnatte på en hytte, så måtte man vente tre dager (eller noe slikt) før man kunne sove på en ny. Anonymkode: 7d856...e91
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke lov til å gå hytte til hytte for tiden pga koronahelvete. Anonymkode: 7d856...e91 Men det kan endre seg utover sommeren.... Stadig mer som åpner opp, det har du kanskje fått med deg? 😉 Anonymkode: 4796f...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå