Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest rinea
Skrevet

Noen som har prøvd den? er den isåfall bra??

Videoannonse
Annonse
Gjest Julianne
Skrevet

Mener du Loreal Hot Style Iron Finish??

Jeg har gått til anskaffelse av denne siden jeg bruker en del rettetang, og den er kjempe bra. Og i tillegg til å beskytte mot varme, glatter den også ut håret litt(trenger ikke så lang tid med rettetang i tillegg). Jeg bruker den av og til bare i håret etter vask også uten å bruke noen varmeapparater-håret blitt glatt og mindre krusete.

(Jeg har naturlig krøllete hår til litt nedenfor skuldrene)

:)

Gjest Siljan
Skrevet
Mener du Loreal Hot Style Iron Finish??  

Jeg har gått til anskaffelse av denne siden jeg bruker en del rettetang, og den er kjempe bra. Og i tillegg til å beskytte mot varme, glatter den også ut håret litt(trenger ikke så lang tid med rettetang i tillegg). Jeg bruker den av og til bare i håret etter vask også uten å bruke noen varmeapparater-håret blitt glatt og mindre krusete.

(Jeg har naturlig krøllete hår til litt nedenfor skuldrene)

:)

Samme som meg da:) tenkte bare jeg skulle høre om noen har erfaringer før jeg kjøpte den:) kan noen fortelle meg på hvilke butikker de har denne?

Skrevet

Du får denne hos frisøren! :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Mener å ha lest at denne kremen også kan brukes til å få fall i håret, noen erfaringer (jeg har stritt hår, men har tenkt å lure frem litt krøll og fall :wink: )?

Skrevet

Det finnes en rosa fra L'ORÉAL også, som fåes kjøpt i dagligvare etc., men den synes jeg ikke er noe god!

En som jeg synes er helt fantastisk er Silk Therapy fra Farouk (fåes kjøpt hos frisør).

• 1 måned senere...
Skrevet

Bare lurer på hva Loreal Hot Style Iron Finish koster hos frisør? Blir det billigere på Lookfantastic, mon tro?

Skrevet

Jeg mener den loreal hot style iron finish selges i vanlige butikker, ikke hos frisører. koster sikkert 60kr på hm

Gjest Solsikke
Skrevet

De selger den ikke på HM, det er den rosa de selger der... Produktet som snakkes om her, er svart. Jeg har prøvd begge, og er mye mer fornøyd med den svarte. Har selv kjøpt hos Nikita. Kosta rundt 170 tror jeg. Greit hvis du allerede er kunde der og dermed får bonuspoeng :)

Skrevet

Håper de har forbedret lukten fra forrige utgave, i alle fall. Den luktet billig after shave! Synd, for effekten var veldig bra.

Skrevet

Bruker selv HOT, synes den er kjempe bra. Bare husk at man ikke må bruke mye for da kan håret fort bli fett. Den er og veldig drøy i bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...