Gå til innhold

App e.l. til styrketrening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det app for styrketrening til å registrere kg og få statistikk, som ikke krever at du starter og stopper appen i løpet av økten? Har prøvd noen, men alle er sånn at de teller ned og teller pause. Det er slitsomt og altfor mye trykking mens jeg trener. Vil bare registrere kg og få oversikt over utvikling. 

Anonymkode: 5baf8...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og litt mer digitalt enn en bok, for jeg vet jo at det funker også. 😉

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Støtter vedkommende over her. Har brukt strong i 2 år, og  synes den er vestlig god å bruke. Koster litt, men vel verdt pengene. 

Anonymkode: ba121...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk, den ser fin ut. Ser det er en "rest timer", men den må man ikke bruke? Jeg kan registrere kg etter at jeg har løftet? 

Kan gjerne betale litt. Synes det er kult med statistikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den trenger du ikke å bruke, nei. Du kan legge inn kg, skifte ut øvelser når som helst i løpet av økten, endre rekkefølge på øvelser, endre antall sett og repetisjoner osv både før, under og etter økta. Ingenting må legges inn kronologisk. Hvis rest timeren dukker opp på skjermen (du velger selv om du vil ha den på eller ikke), er det bare å trykke den bort igjen, det gjør ikke noe. 

Anonymkode: 1bcb6...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker Fitlist, er veldig fornøyd med den! Enkel å bruke, og hver gang jeg trener f.eks. knebøy viser den meg hvor mange sett, rep og kg jeg løftet sist. Man kan også legge treningsprogrammet sitt i appen og velge økt. 

Anonymkode: 9be4f...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...