Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ødelagt sjel (overgrep mm uten å gå mer inn på det), og prøver å finne en jobb som jeg kan passe i. Jeg har en utdanning, men jeg får ikke jobb innen det. Jeg takler ikke å «bli grillet» på intervju, og faller i gjennom. Konkurransen er stor, og jeg når ikke opp. Det er flere intervjurunder, tester osv og det er jævlig for meg. 

Kanskje dere har noen tips til andre type jobber? Jeg har utrolig lav selvtillit og angst, og klarer ikke jobbe med folk. Altså er butikk, salg, service ol helt utelukket. Barnehage og sykehjem er heller ikke aktuelt. Jeg er også liten og svak (fysisk), så jeg kan ikke jobbe på lager ol, da det ofte kreves litt fysikk. 

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg hadde likt å jobbe på en gård med dyr f.eks (selvom jeg ikke har noen erfaring). Eller kanskje i en produksjon av noe. Jeg takler å ha kolleger altså, men ikke å være på «display». Jeg kommer ikke på hva som finnes av jobber. Jeg er egentlig ikke god på noe dessverre, men jeg håper at noen vil gi meg en sjanse. 

Har dere forslag til jobber som jeg kan undersøke nærmere?😊

Anonymkode: b36f4...d9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Postbud. 

Lastebilsjåfør.

Lokfører, T-banefører. 

Rengjører på f.eks sykehus. 

Anonymkode: 7d25e...6b6

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Postbud. 

Lastebilsjåfør.

Lokfører, T-banefører. 

Rengjører på f.eks sykehus. 

Anonymkode: 7d25e...6b6

Takk😊

Skrevet

Ekstrahjelp på gård? Hjelpe med dyr og plukking av grønnsaker? Jeg tror ikke du trenger erfaring hvis du bare er sånn ektstrahjelp. 

Skrevet
4 minutter siden, Ny medlem skrev:

Ekstrahjelp på gård? Hjelpe med dyr og plukking av grønnsaker? Jeg tror ikke du trenger erfaring hvis du bare er sånn ektstrahjelp. 

Hun beskriver seg som liten og svak. Gårdsarbeid er fysisk - men der er det bare å trene! Ikke noe problem å bli liten og sterk :)

Til trådstarter: hva er du utdannet som?

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2020 den 15.21, Ny medlem skrev:

Det hadde jeg likt å jobbe med😊 Men det er nødt til å være fulltidsjobb da. 

AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2020 den 15.27, Baker Harepus skrev:

Hun beskriver seg som liten og svak. Gårdsarbeid er fysisk - men der er det bare å trene! Ikke noe problem å bli liten og sterk :)

Til trådstarter: hva er du utdannet som?

Ja jeg har nok ikke helt styrken nå til tungt arbeid. Dyr hadde jeg likt å jobbe med, men vet ikke hvor lønnsom jeg hadde vært som ansatt på en gård hvis du skjønner😊

Jeg har en mastergrad innen et naturvitenskapelig felt. 

Skrevet

Jobbe i dyrebutikk, der de har små dyr som skal selges. Kanskje du kan ha jobb med å stelle de dyrene? Og kanskje jobbe bak og ikke i kassen? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har nok ikke helt styrken nå til tungt arbeid. Dyr hadde jeg likt å jobbe med, men vet ikke hvor lønnsom jeg hadde vært som ansatt på en gård hvis du skjønner😊

Jeg har en mastergrad innen et naturvitenskapelig felt. 

Vetrinær hadde kanskje vært noe for deg.

Anonymkode: a46cf...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobbe i et bibliotek? 

Anonymkode: dd132...656

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å kontakte noe fylkeskommunene drifter som heter Karrierehuset. Det er gratis og der kan du bestille time og møte opp og der har de ett nettverktøy som heter karriereveilederen som kan ut fra det du er utdannet og interesser finne jobber du faktisk kan jobbe i...pluss at veilederen der kan mye om det å skrive søknader og oppdatere en god cv..få tips til hvordan oppføre seg på intervjuer..Der er det en prossess...jeg skal på mitt tredje møte i morgen og det har fått meg til å tenke klarer og får rensket opp i hodet litt over hva man kan få til og hva som ikke er vits å prøve på med det man har av utdanning og personlige egenskaper...

Anbefales.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...