AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Hadde på meg ei dyr skinnveske med stoffreim på fest i går, mange som røyket og nå lukter det røyk av alle klærne mine inkludert vesken som jeg er så redd for. Veska er i skinn og har en stoffreim som ikke kan tas av. Hvordan kan jeg fjerne lukta? Leste at denne kan brukes: (men er skeptisk til å spraye noe på veska) https://megaflis.no/x-it-luktfjerner-200ml.html?gclid=EAIaIQobChMIp6nL1fyo6QIVQrUYCh3big8YEAQYBCABEgIRz_D_BwE Anonymkode: 2f31f...bf8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Du kan lage eddikvann og ta en klut med eddik og vaske over vesken med det. Har ikke hørt at eddik skal ødelegge skinn. Anonymkode: 7d1c8...86f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Det holder sikkert lenge å henge den ut til lufting. Jeg har vært på veldig mange fester med røyking opp gjennom åra, men jeg har til dags dato aldri fått ødelagt hverken klær eller vesker..... (Har heller aldri fått noen kommentarer på at veska mi lukter røyk, og jeg har et par skikkelige anti-røykere i familien 😄) Anonymkode: d80c0...44e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Lukta går vel bort av seg selv om du bruker veska litt mer. Anonymkode: 2c23d...646
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Røyker innimellom i bilen og det funker veldig bra å vaske med varmt vann tilsatt en dæsj 5% eddik, da forsvinner røyklukt. Anonymkode: beafa...93b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Røyker innimellom i bilen og det funker veldig bra å vaske med varmt vann tilsatt en dæsj 5% eddik, da forsvinner røyklukt. Anonymkode: beafa...93b Wow, hvorfor gidder du å røyke i bilen Anonymkode: e28f0...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå