AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Dame 50+. Har med årene fått veldig tynn overleppe som jeg ønsker å gjøre noe med. Redd for å bli seende ut som duck face så tenker kanskje 0,2 vil være nok til å gi litt fylde. Uansett lurer jeg på om man med lipp filler kan velge hvilken fasong man vil ha på leppene? Er det i tillegg noen som kan anbefale et bra sted i Stavanger? Anonymkode: a054a...93e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Kan egentlig ingenting om dette, men jeg er helt sikker på at du kan velge å bare ta litt. Anonymkode: 86c94...9a6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan egentlig ingenting om dette, men jeg er helt sikker på at du kan velge å bare ta litt. Anonymkode: 86c94...9a6 Ja vet at jeg bare kan ta litt, men lurer på om det er ulike måter å sette fillerene på som gir ulike resultater mtp formen på lippene Anonymkode: a054a...93e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Ja du kan velge fasong til en viss grad, det avhenger også av anatomien din. 0,2 ml fordelt over hele overleppa kan jeg si deg er så lite at du ikke merker det engang, du blir kanskje lurt til å tro det rett etter injeksjonen for du blir hoven en stund etter nålestikkene. Du må dessuten betale for 0,5 ml minst hvis du er heldig, de fleste klinikker har sprøyter på 1 ml Anonymkode: 6d5e4...a63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå