Gå til innhold

Trygt å møte noen for sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og har ikke noen fast partner. En tidligere elsker av meg sendte melding og ville gjerne møtes for sex, Han mente at det ikke var noen risiko hvis vi ikke kysser og puster på hverandre. Jeg hadde lyst å møte han, men jeg turte ikke fordi jeg synes det er skummelt med tanke på smittefaren. Hva tenker dere andre som er single og ikke har fast partner? Er jo også vanskelig å finne en kjæreste nå virker det som. Må vi single bare vente med alt til faren er over?

Anonymkode: 9eed4...ce9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man har sex er man likevel så nærme at kyssing og pusting blir det samme. Det er ikke anbefalt at man skal være så nærme, så dere bør droppe hvis dere vil følge regler og forhindre smitte. Det går ikke an å ha sex og likevel være en meter unna hverandre.

Anonymkode: 1053c...eb9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre en selv og partneren har vært i isolat i to uker og det kan bekreftes at dette har vært overholdt, innebærer sex en viss smitterisiko. Hvor stor den er avhenger av hvor mye og hvilken type sosial omgang begge har, og om det er lite eller mye smitte på stedene der folk i omgangskretsen holder til.
Enten må man forby all sex og intim fysisk kontakt forøvrig uten forutgående evt påfølgende isolat, eller så må man selv vurdere risikoen og hvorvidt man er villig til å ta den.

Anonymkode: c885d...da0

AnonymBruker
Skrevet

Dere får sette på dere munnbind.

Anonymkode: 0e9ba...d55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Korona er funnet i sæd. Kanskje gloryhole er løsningen? 🤔 

Anonymkode: b00e8...a4b

Skrevet

Hvis dere klarer å ha sex en meter unna hverandre så er det liten risiko for smitte 🧐

Jeg hadde vært forsiktig med hvem jeg hadde møtt. Er mange som er utrolig dårlige til å overholde reglene, eller driver å møter litt for mange venner der avstanden blir "litt" mindre enn anbefalt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nærkontakt over 15 minutter staten fraråder. De fleste menn er ferdig på 3 minutter, så dere kan trygt møtes.

Anonymkode: 9a5ef...331

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Corona er påvist i sperm så det er flere måter og bli smittet på. 

Anonymkode: e776d...7c3

AnonymBruker
Skrevet

Dråpesmitte og sex .. du kan jo tenke deg litt selv.

Men at det er rimelig trygt, det er det jo helt klart. Landet er langt ifra hardt rammet av viruset mtp. smittespredning, så det er lav sannsynlighet for å gå på en smell sånn sett.

Anonymkode: b986d...67d

AnonymBruker
Skrevet

Men altså . Single folk kan ikke holde seg unna motsatt kjønn/date i værste fall to år frem i tid. Det ble også sagt i en debatt. Da blir det noen år frem tid, svært få fødsler.

Anonymkode: 701f9...1d2

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er singel og har ikke noen fast partner. En tidligere elsker av meg sendte melding og ville gjerne møtes for sex, Han mente at det ikke var noen risiko hvis vi ikke kysser og puster på hverandre. Jeg hadde lyst å møte han, men jeg turte ikke fordi jeg synes det er skummelt med tanke på smittefaren. Hva tenker dere andre som er single og ikke har fast partner? Er jo også vanskelig å finne en kjæreste nå virker det som. Må vi single bare vente med alt til faren er over?

Anonymkode: 9eed4...ce9

Dette tror jeg på.

Anonymkode: 45e91...6de

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså . Single folk kan ikke holde seg unna motsatt kjønn/date i værste fall to år frem i tid. Det ble også sagt i en debatt. Da blir det noen år frem tid, svært få fødsler.

Anonymkode: 701f9...1d2

Men at alle følger anbefalingene som er per dags dato, som titt og ofte blir myknet opp, er det som er viktig. Ellers kan det bli strengt mye lengre enn nødvendig. Så hvis alle bidrar så kan vi plutselig ha litt mer tilfeldig sex igjen.

• Liker 2
  • Opprett ny...