AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Jeg er sint. Sint på kineresene for at de absolutt MÅ spise så mange ekle og rare ting. Dette viruset kunne vært unngått om ikke de var så usiviliserte. Flere enn meg som er sinna? Anonymkode: 2f2bb...835 10
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Jeg er også sint. Anonymkode: 3f91a...966 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Jeg er også sint på Kina, skulle ønske de kunne slutte å spise alt mulig, som ikke regnes som mat.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Er sint på dem jeg også. Hvorfor må de holde på å spise de rare dyrene? De vet jo at det kan være farlig for de opplevde jo SRS i 2003 så de er ikke uvitende. Dessuten er det de holder på med dyremishandling av verste slag. Hvor er helsemyndighetene, mattilsynet og dyrevernet i Kina? De må jo være helt uansvarlige og gi faen. Dette burde få konsekvenser for dem senere etter min mening. Anonymkode: 1b597...c83 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Jeg tror de aller fleste er sinte på Kina på grunn av det her. Det er helt sinnsykt å tenke på i grunn.. Et bittelite virus på et skammelig, horribelt og ekkelt viltmarked i Kina, snur absolutt hele jordkloden opp ned i løpet av måneder. Det er ikke til å begripe. Og måten de håndterte det på i tillegg. Ved å varsle aaaalt for sent, og så prøve å "plastre såret" ved å sende piratkopiert utstyr som f.eks. munnbind over hele verden, som på ingen måte holdt mål. Jeg finner ikke ord. Oxford professor: - Det vil bli et oppgjør med Kina (NRK) Anonymkode: 04549...d0b 6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 Risikoen for en 3. verdenskrig blir større jo lengre dette viruset pågår. Kina har handlet helt feil på så mange punkter, at det er forstålig at folk vil reagere kraftig. Kina burde få en gigantisk pengekrav mot seg, for de har skapt så mye elendighet i verden at det kan ikke unnskyldes! Anonymkode: 27bb6...eb6 5
Cinnamondiva Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 Ja, jeg er også sint på Kina, håper de får strenge regler og forbud mot å spise flaggermus og ekle dyr. Håper de har lært nå 4
Cinnamondiva Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Risikoen for en 3. verdenskrig blir større jo lengre dette viruset pågår. Kina har handlet helt feil på så mange punkter, at det er forstålig at folk vil reagere kraftig. Kina burde få en gigantisk pengekrav mot seg, for de har skapt så mye elendighet i verden at det kan ikke unnskyldes! Anonymkode: 27bb6...eb6 Det er bekymringsverdig, men vi får be til Gud om at det ikke blir noe krig. Og ja de burde få et krav på seg. Og strenge regler og forbud 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 Jeg er ikke enig i at dette er veien er gå: https://www.dagbladet.no/nyheter/en-tsunami-av-hat/72447094 Så lenge myndighetene i alle de andre landene ikke gjør noe snart. Så vil slik oppførsel bare bli verre. For folk føler de må gjøre det selv, når myndighetene ikke gjør noe. Ikke rett å straffe uskyldige, det er ledelsen i Kina som bør straffes for det de har gjort. Anonymkode: 27bb6...eb6 2
Den Sagnomsuste Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 10 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Det er bekymringsverdig, men vi får be til Gud om at det ikke blir noe krig. Og ja de burde få et krav på seg. Og strenge regler og forbud Jeg er med på den bønnen 🙏 Når det er sagt så tror jeg det ville vært krig allerede dersom atomvåpen ikke var en del av spillet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #11 Skrevet 10. mai 2020 Jeg er sint på den personen som startet dette, og spiste slange eller flaggermus Anonymkode: 2d5e8...a61 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #12 Skrevet 10. mai 2020 Kanskje hvis folk generelt sluttet å spise dyr så hadde man unngått ganske mye tull. Anonymkode: 9f169...3cd
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #13 Skrevet 10. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje hvis folk generelt sluttet å spise dyr så hadde man unngått ganske mye tull. Anonymkode: 9f169...3cd ikke enig. Det er ikke kjøttet som er problemet, det er Kina. Du har ikke hørt om noen som har startet et alvorlig virus-epidemi av Norsk kukjøtt. Du kan ikke sammenligne vår kjøttindustri med Kina og si at basert på Kina's industri så er det = kjøtt er farlig. Kjøtt er ikke farlig, Kinesisk kjøtt er farlig. Stor forskjell. Anonymkode: 27bb6...eb6 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #14 Skrevet 10. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hvis folk generelt sluttet å spise dyr så hadde man unngått ganske mye tull. Anonymkode: 9f169...3cd Vegantullebukk! Kjøtt har ikke skylda, men dårlig mathygiene. Dessuten er ikke beltedyr mat for normale mennesker. Anonymkode: 3553a...613 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #15 Skrevet 10. mai 2020 28 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev: Jeg er med på den bønnen 🙏 Når det er sagt så tror jeg det ville vært krig allerede dersom atomvåpen ikke var en del av spillet. Kina hadde uansett ikke hatt noen sjanse mot resten av verden. Hadde Kina besvart et angrep med atomvåpen, så hadde flere av verdens andre atommakter bombet landet tilbake til steinalderen. Hvis Kina ikke er villig til å endre sin lovgivning og håndheving av wetmarkets og andre typiske smittekilder, så bør konsekvensen være en streng, militær respons fra resten av verden. Slutt på snakkinga sier nå jeg, det eneste språket kommunister forstår er ren og skjær maktbruk. Anonymkode: 65ebd...2d4 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #16 Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, Catalina Culès skrev: Jeg er også sint på Kina, skulle ønske de kunne slutte å spise alt mulig, som ikke regnes som mat. Det er vel helst de fattige som spiser dette. De gjør det pga sult. Anonymkode: 63ba8...80e 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #17 Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror de aller fleste er sinte på Kina på grunn av det her. Det er helt sinnsykt å tenke på i grunn.. Et bittelite virus på et skammelig, horribelt og ekkelt viltmarked i Kina, snur absolutt hele jordkloden opp ned i løpet av måneder. Det er ikke til å begripe. Og måten de håndterte det på i tillegg. Ved å varsle aaaalt for sent, og så prøve å "plastre såret" ved å sende piratkopiert utstyr som f.eks. munnbind over hele verden, som på ingen måte holdt mål. Jeg finner ikke ord. Oxford professor: - Det vil bli et oppgjør med Kina (NRK) Anonymkode: 04549...d0b Hvorfor er ikke folk sint på usa? Det var der spanskesyken kom fra. Anonymkode: 63ba8...80e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #18 Skrevet 10. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel helst de fattige som spiser dette. De gjør det pga sult. Anonymkode: 63ba8...80e Nei. De gjør det pga overtro. De tror at å spise flaggermus, grevling, beltedyr osv gjør de sterkere og immune mot sykdommer. Anonymkode: 69050...cab 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #19 Skrevet 10. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel helst de fattige som spiser dette. De gjør det pga sult. Anonymkode: 63ba8...80e Og derfor må de bedre potensen?? Pangolinen, der det antas koronaviruset kommer fra, skal bedre potensen ved å spise skjellene. Ikke mange kaloriene der. Anonymkode: 050ae...6f6 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #20 Skrevet 10. mai 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel helst de fattige som spiser dette. De gjør det pga sult. Anonymkode: 63ba8...80e Ja for i en flaggermus er det så innmari mye kjøtt liksom? Det blir man god og mett av? Anonymkode: 2f2bb...835 2
Anbefalte innlegg