AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Har prøvd å farge bryn selv tidligere, men synes ikke fargen satt så godt, så trenger tips til hvilken hjemmefarging som er bra/best. Anonymkode: aa148...c1f
Macaron Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Jeg bruker Refectocil. Er ganske mørk, har bra med brynshår og bruker naturbrun. Synes det holder ca 6 uker.
Djungelvrål Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Blander Refectocil naturbrun med brun fra Colo. Har også hydrogenperoksid fra Refectocil. Nei, fargen forsvinner fort, men syns det er så kjedelig å farge. Bruker blåsort fra Refecktocil på vippene, denne fader også også fort.
Fotballmamma Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Jeg har alltid brukt Kolokrem, men tenkte å prøve noe annet sist jeg kjøpte. Endte opp med Depend sin, og den liker jeg enda bedre. Tar mye kortere tid enn Kolokrem, og holder like lenge på fargen.
Perelandra Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 Er også mest fornøydmed Refectocil. Den største fordelen er at det finnes flere farger å velge mellom, og at disse kan blandes med hverandre. Selv bruker jeg fargene kastanje eller lysbrun og blander gjerne med rød i tillegg. Fargen holder seg fin i to-tre uker. Jeg har helt lyse bryn med få hårstrå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå