Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digger adventurespill, er ikke så veldig glad i de andre variantene. Holder for tiden på med Syberia - kjempebra :D

Ved siden av Syberia er Den lengste reisen og Gabriel Knight 2 mine favoritter sålangt. Det må være en god historie med fremdrift.

Har prøvd flere av Tombraider spillene men synes de er gørr kjedelige. Det er bare det samme om og om igjen i forskjellige settinger, synes nå jeg.

Skrevet

Har du prøvd Gabriel Knight 1 & 3 ? Sam & Max ? Monkey Island-spillene ? Indiana Jones and The Fate of Atlantis ? Grim Fandango ? Osv, osv. Anbefales på det varmeste :]

Skrevet

Er ferdig med Syberia, var litt skuffet over slutten og det var endel irritasjonsmomenter underveis som lange avstander hvor hovedpersonen løper kjempekorte intervaller, stopper før og etter alle dører (selv om hun har vært der før etc.

Har nettopp begynt på Grim Fandango synes det er ganske kjekt, artige karakterer. Har Gabriel Knight 3 liggende, skal spille det etterpå.

Ellers så har jeg prøvd The curse of Monkey Island og Discworld Noir uten å spille disse ferdig, synes de var grei nok.

Broken Sword var ok. Det var de jeg kom på i farten. Liker egentlig best spill med setting a la Lengste reisen og Syberia, men det finnes ikke så mange av dem.

Har du prøvd Amerzone (tror det skrives slik), det er visst samme firma som laget Syberia som laget det. Har ikke sett det, men er interessert i å få vite hva det går i og om det er noe å bruke penger på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...