AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #21 Skrevet 11. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Legevakta pleier ikke ta inn, med mindre man blør veldig mye eller har ekstreme smerter. De får jo ikke gjort noe uansett, det må bare gå sin gang. Også enten kontakte fastlegen for å måle HCG for å bekrefte at det synker, eller ta egne tester hjemme og se at de blir svakere/negativ. Anonymkode: b0662...04d Er ikke alltid de gjør noe da heller. Da jeg hadde spontanabort sist, så hadde jeg så vondt at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Ibux og paracet funket ikke. Vil påstå at smertene var like ille som ved rier, ved 8-9cm. Dette skjedde midt på natta, fikk bare beskjed om å kontakte fastlegen om smertene fortsatt var der, da de åpnet. Så kommer aldri til å ringe legevakt igjen, med mindre det står om liv og helse. Har også hatt en spontanabort noen år før denne, og den var langt ifra like smertefull. Selv om det fulgte med noen smerter da også. Til ts, ser du har fått bekreftet at du har hatt en abort. Håper det går bra med deg, og at du har noen rundt deg❤ Anonymkode: 05e82...8ea
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #22 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.5.2020 den 5.51): Fikk nå bekreftet HCG senkning via clearblue skulle vise 3+ men brukte heller kjempe langt tid og viste 1-2 uker Anonymkode: 45eec...415 Hei, ser at du skrev dette for over 4 år siden, men jeg prøver meg likevel da jeg fikk det samme resultatet nå.. Var det en spontanabort du hadde? Fikk du bekreftet det via ultralyd? Anonymkode: ce846...918
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #23 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei, ser at du skrev dette for over 4 år siden, men jeg prøver meg likevel da jeg fikk det samme resultatet nå.. Var det en spontanabort du hadde? Fikk du bekreftet det via ultralyd? Anonymkode: ce846...918 Hei, ja det var spontanabort. Ble gravid på første syklus etter spontanaborten som resulterte i levende født barn som er nå 3,5 år Anonymkode: 45eec...415 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå