AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #21 Skrevet 11. mai 2020 59 minutter siden, Kjetting skrev: En ikke helt ukjent problemstilling det der. For hva vil det si å være aktiv dersom den andre bestemmer og kan gjøre det vedkommende vil? Dette dreier seg om kommunikasjon. Her må du snakke med typen din om dette. Finne ut av det sammen. Mer konkret så kan du kanskje spille litt mer på det som får han til å være dominant. Vær litt mer ulydig. Nekt å gjøre som han sier, etc. Gi ham motstand. Husk bare å ha et stoppord for å kunne avbryte dersom du virkelig vil det. Ja, må nok snakke om det. Men blir jo liksom han som gjør det meste likevel. Altså han gjør ting jeg liker fysisk feks. Straffer osv. Er vel det at det er lett for å glemme selve sexen. Jeg liker nok og kan nok være lengre inn i den "psykiske" delen. Altså jeg må ikke ha denne fysiske kontakten for å nyte. Men jeg tror han vil ha det. Men det er jo også på en måte et "spill" som jeg ønsker skal vare. Altså ikke bare 15min som forspill også avslutte med røff sex og orgasme. Anonymkode: e62a1...0d6
Kjetting Skrevet 11. mai 2020 #22 Skrevet 11. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, må nok snakke om det. Men blir jo liksom han som gjør det meste likevel. Altså han gjør ting jeg liker fysisk feks. Straffer osv. Er vel det at det er lett for å glemme selve sexen. Jeg liker nok og kan nok være lengre inn i den "psykiske" delen. Altså jeg må ikke ha denne fysiske kontakten for å nyte. Men jeg tror han vil ha det. Men det er jo også på en måte et "spill" som jeg ønsker skal vare. Altså ikke bare 15min som forspill også avslutte med røff sex og orgasme. Anonymkode: e62a1...0d6 Litt usikker på hva du mener her... men ang hvor lenge slike leker skal vare er nok veldig individuelt. Selv liker jeg at det varer og kan godt holde på i en dag med dominering og røff lek uten at sex er en så veldig sentral del av det. Slik kommer man mye tettere på hverandre og følelsen av rollespill kan også komme litt i bakgrunnen. Det fysiske er sentralt, men det funker ikke uten det mentale på plass.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #23 Skrevet 11. mai 2020 8 minutter siden, Kjetting skrev: Litt usikker på hva du mener her... men ang hvor lenge slike leker skal vare er nok veldig individuelt. Selv liker jeg at det varer og kan godt holde på i en dag med dominering og røff lek uten at sex er en så veldig sentral del av det. Slik kommer man mye tettere på hverandre og følelsen av rollespill kan også komme litt i bakgrunnen. Det fysiske er sentralt, men det funker ikke uten det mentale på plass. Jeg mener at selve sex-biten er nok viktigere for han enn for meg. Jeg kunne også tenkt meg forsøke dette en hel dag. Forsiktige "hint" mot hva som skal skje senere. Feks en hverdag bli straffet fordi jeg var litt treg med å gjøre noe huslig. Strenge blikk. Beskjed om å kle meg opp for han før vi ser serie feks. Noe som kåter oss opp, men uten at det fører til sex med en gang. For i hverdagen kan vi jo ikke ha sex hele dagen, men hadde vært deilig dette ble en del av det. Men sliter fremdeles med hvordan jeg kan delta mer uten å være for på og liksom miste den underdanige rollen. Synes også det er litt avtennende om jeg må spørre/be om vi kan gjøre det eller det. Anonymkode: e62a1...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #24 Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at selve sex-biten er nok viktigere for han enn for meg. Jeg kunne også tenkt meg forsøke dette en hel dag. Forsiktige "hint" mot hva som skal skje senere. Feks en hverdag bli straffet fordi jeg var litt treg med å gjøre noe huslig. Strenge blikk. Beskjed om å kle meg opp for han før vi ser serie feks. Noe som kåter oss opp, men uten at det fører til sex med en gang. For i hverdagen kan vi jo ikke ha sex hele dagen, men hadde vært deilig dette ble en del av det. Men sliter fremdeles med hvordan jeg kan delta mer uten å være for på og liksom miste den underdanige rollen. Synes også det er litt avtennende om jeg må spørre/be om vi kan gjøre det eller det. Anonymkode: e62a1...0d6 Mange underdanige er med på å planlegge scener. Komme med innspill. Anonymkode: f9560...50d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #25 Skrevet 11. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange underdanige er med på å planlegge scener. Komme med innspill. Anonymkode: f9560...50d Ja. Men på forhånd da? Feks prater om at man kunne tenkt seg det og det? Men hvis jeg gir beskjed om ting jeg vil der og da så mister man jo litt spenningen. Anonymkode: e62a1...0d6
Kjetting Skrevet 11. mai 2020 #26 Skrevet 11. mai 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men sliter fremdeles med hvordan jeg kan delta mer uten å være for på og liksom miste den underdanige rollen. Synes også det er litt avtennende om jeg må spørre/be om vi kan gjøre det eller det. Anonymkode: e62a1...0d6 Du behøver ikke forklare i detalj hva du tenker deg. Altså, noen vil jo regissere slikt ting ned til minste "scene", men det er ikke nødvendig. Her er det bare så snakke om hva som tenner deg. Så bør han kunne inkludere disse opplysningene inn i selve domineringen. Jeg må vite hva mine sub'er tenner på for å kunne gjøre de rette tingene. At vi har kommunisert om disse tingene ødelegger absolutt ingenting. Endret 11. mai 2020 av Kjetting 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #27 Skrevet 11. mai 2020 Jeg er både sub og dom i fantasier, men det kommer veldig an på omstendighetene i virkeligheten om jeg faktisk ønsker å innta en slik rolle. Hvis jeg har gjort det har det vært mest sub, og noe dom. Jeg er ikke på lakk og lær, men vil ha det naturlig i så fall, men en gang var jeg med en fyr som mente disse rollene (ham dom, jeg sub) var "tilbake til naturen". På grunn av denne overbevisningen oppførte han seg ganske dyreaktig i senga, på en komisk måte som tok fra meg tenningen. Jeg anså ham ikke som dom lenger, mistet da respekt og mistet tenning. For meg er BDSM knyttet til veldig mye finesse. Det må gjøres på "min" måte for at jeg skal ønske det. Anonymkode: b70d8...2bb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #28 Skrevet 11. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Men på forhånd da? Feks prater om at man kunne tenkt seg det og det? Men hvis jeg gir beskjed om ting jeg vil der og da så mister man jo litt spenningen. Anonymkode: e62a1...0d6 Ja. Etterhvert blir det mer spontant, når rammene er lagt. Hva du liker eller kanskje vil prøve, ting du absolutt ikke vil prøve, stopp-ord etc. Anonymkode: f9560...50d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #29 Skrevet 11. mai 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: fetlife-kategoriseringa Hva mener du det er? 18 timer siden, AnonymBruker skrev: fordi jeg er mann og den siden er ubrukelig. Jeg kjenner veldig mange menn som finner fetlife nyttig, til det den er designet for. Altså et sosialt nettverk. Anonymkode: 9b0db...e10 1
Canon Skrevet 13. mai 2020 #30 Skrevet 13. mai 2020 Jeg er sub og for min del tenner jeg på å kunne gi ifra meg kropp og sjel til en annen person. Når hverdagen består av at jeg planlegger og detaljstyrer det meste både på jobb og hjemme (ufrivillig, I might add), finnes det ikke noe som er mer herlig enn å gi ifra seg kontrollen. I ungdommen var jeg nysgjerrig på alt men etter at jeg fikk barn ble jeg mer og mer tiltrukket av sub- livsstilen, noe som sammenfaller godt med at jeg måtte være mer og mer "dominant" i hverdagen. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå