Ainaen Skrevet 25. juni 2005 #1 Skrevet 25. juni 2005 Hei hei.. To uker igjen så er jeg gift!!! :-) Nå i disse dager har jeg lite å gjøre egentlig. Annet enn å tenke da selfølgelig Så var det dette med navnet mitt da...Jeg skal ta hans etternavn og da må jeg jo forandre på en del ting...Banker o.l. som må kontaktes... Kan noen hjelpe meg med hvem som trenger mitt nye navn. Og når skal disse instanser kontaktes?? Før eller etter bryllupet?? Pass er ikke aktuelt enda for vi skal ikke på noen bryllupsreise.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 banker som du sier, biltilsynet for å endre evt førerkort, folkeregisteret, kommunen om du f.eks. får tilsendt regninger på kommunale avgifter i ditt navn. Finnes sikkert enda flere.
Boogie Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Posten :-) Klubber du er medlem i. Blir vel etter at du har fått registrert navnendringen på folkeregisteret, at du kan endre navnet ditt andre steder. lykke til på den store dagen
Lillepusen Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Og ikke glem blader/magasiner! (hvis du abonerer på noen) Lykke til :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå