Gå til innhold

Drittlei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det jo ikke snakk om en kortere periode. Det er snakk om kanskje 2 år. Og da forringer det livskvaliteten betraktelig for oss som er alene. Og i tillegg har en ekstrem angst for denne sykdommen

Anonymkode: d7e9c...a78

Snakk for deg selv. Jeg er alene, og har aldri hatt det så godt som jeg har det nå. Møter selvfølgelig venner av og til, det har aldri vært en del av anbefalingene så lenge man er frisk, 

Anonymkode: f3791...116

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 år av ca 80 forventede leveår.  Fremdeles 78 år uten store restriksjoner og begrensninger.  En kort periode av livet. 

Anonymkode: 5392d...0fe

Ganske ironisk at 80% av de som dør av dette er over 80 år da. Så alle andre må ofre 2 år av sin frihet for å redde de som allerede har nådd forventet levealder...

Anonymkode: 6e264...ecc

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det jo ikke snakk om en kortere periode. Det er snakk om kanskje 2 år. Og da forringer det livskvaliteten betraktelig for oss som er alene. Og i tillegg har en ekstrem angst for denne sykdommen

Anonymkode: d7e9c...a78

Det må vi bare tåle. Vi har veltet oss i frihet og rikdom altfor lenge.

På tide det kom noe som satte oss litt på plass.

Anonymkode: bebac...18f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske ironisk at 80% av de som dør av dette er over 80 år da. Så alle andre må ofre 2 år av sin frihet for å redde de som allerede har nådd forventet levealder...

Anonymkode: 6e264...ecc

Jeg begrenser meg ikke bare for de eldre.  Jeg gjør det for meg selv, for venner og familie, for samfunnet, og for arbeidsplasser.  

Skal samfunnet gå rundt når vi har en pågående pandemi må individuell frihet innskrenkes til en viss grad for en periode. 

Anonymkode: 5392d...0fe

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...