Gå til innhold

Drittlei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som kjenner at de er drittlei hele greia nå? Kjenner at jeg begynner å bli lei nå. Jeg er ikke så irritert eller noe slikt, men jeg merker at jeg er blitt veldig sløv med tanke på håndvask, avstand, besøk osv. Sklir mer og mer ut her. 

Anonymkode: 9bba2...3b3

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som kjenner at de er drittlei hele greia nå? Kjenner at jeg begynner å bli lei nå. Jeg er ikke så irritert eller noe slikt, men jeg merker at jeg er blitt veldig sløv med tanke på håndvask, avstand, besøk osv. Sklir mer og mer ut her. 

Da tror jeg du blir jævlig lei etter hvert.. Vi har bare sett starten.. og du.. selv om du er lei så har vel ikke du lyst til å smitte andre evt så de havner på sykehus eller dør av corona??

Anonymkode: 58c0f...b24

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, TS. Akkurat nå så er det et plutselig frislipp av alt. Ingen bryr seg lenger fordi tiltakene har fungert og smittetallene er lave. På en måte så er jeg litt sånn "må bare nyte denne tiden fordi jeg vet det vil bli mye verre". På den andre siden så vil jeg gjøre mitt for å hindre at det blir mye verre. 

Anonymkode: f3791...116

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg du blir jævlig lei etter hvert.. Vi har bare sett starten.. og du.. selv om du er lei så har vel ikke du lyst til å smitte andre evt så de havner på sykehus eller dør av corona??

Merker at jeg bryr meg mindre og mindre om dette. De fleste som dør er så gamle at de ikke har lenge igjen å leve uansett og noe skal vi alle dø av uansett.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vondt og føler meg elendig.

Så ja, er lei fordi man ikke kan få behandling. Eller ta blodprøver. FAEN.

Anonymkode: e4794...284

AnonymBruker
Skrevet

Pga jeg er i riskiogruppen, tørr jeg ikke ta sjansen å gå til legen engang

Anonymkode: e4794...284

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker at jeg bryr meg mindre og mindre om dette. De fleste som dør er så gamle at de ikke har lenge igjen å leve uansett og noe skal vi alle dø av uansett.

Så hva om det er foreldrene dine, besteforeldrene dine eller venner av deg? Synes du det da er like greit? Hva om det er foreldrene til vennene dine fordi du smitter venner, så dem så dør de? 

Anonymkode: 82b88...974

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hva om det er foreldrene dine, besteforeldrene dine eller venner av deg? Synes du det da er like greit? Hva om det er foreldrene til vennene dine fordi du smitter venner, så dem så dør de? 

Foreldre og besteforeldre er døde. Venner er unge og friske, så viruset er ufarlig for dem. 

Gjest Alkoholist
Skrevet

Alle er drittlei. Men det er viktig å fortsette med nøye håndvask og å holde avstand. 

Skrevet

Ja, jeg er drittlei. Men sklir ikke ut likevel. Tror ikke jeg dauer om jeg blir smitta, men er redd for å smitte andre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På ein måte, ja eigentlig. Men er ikkje slappare av den grunn.

Anonymkode: 8e610...6a0

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sålenge det ikke skjer meg, så går det bra ja.

Anonymkode: 5ad72...cdb

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS har vel ikke korona?

Anonymkode: e7a7e...ff7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra klemming, avstand og reising merker jeg ikke så stor forskjell.

Jobber, trener, er på restaurant, går i byen, møter venner utendørs (og nå også innendørs). 

Hender vasker jeg til vanlig også. 

Anonymkode: 1db97...4b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jeg av og til glemmer å sprite hender i butikkene, fordi alt virker så normalt og ufarlig nå. Samtidig vet jeg jo at dette bare er begynnelsen, og at det lille vi har sett til nå er en bagatell i forhold til det som kommer.

Mest irritert over at alle planene for sommeren og høsten gikk i dass, og at vi må gjennom enda en grusom nordnorsk vinter før vi kan reise noe særlig 😶

Anonymkode: 88598...163

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må da være greit. Ellers hadde man jo overholdt rådene.

Men når man "er lei" er det jo tungt.....

Anonymkode: bebac...18f

Gjest theTitanic
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

MÅ det bare være starten? Dere vet tross alt ingenting. Kanskje er det slutten. Pessimister. 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker at jeg av og til glemmer å sprite hender i butikkene, fordi alt virker så normalt og ufarlig nå. Samtidig vet jeg jo at dette bare er begynnelsen, og at det lille vi har sett til nå er en bagatell i forhold til det som kommer.

Mest irritert over at alle planene for sommeren og høsten gikk i dass, og at vi må gjennom enda en grusom nordnorsk vinter før vi kan reise noe særlig 😶

Anonymkode: 88598...163

Det er jo ikke gitt at det vi har sett til nå er en bagatell og at det må bli mye verre? Vi vet jo ikke hvordan det utvikler seg. Kan likegjerne roe seg ned..?

Anonymkode: d7e9c...a78

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Alkoholist skrev:

Alle er drittlei. Men det er viktig å fortsette med nøye håndvask og å holde avstand. 

Håndvask er alltid viktig. Jeg skjønner ikke helt hva folk mener når de skal slappe av litt med håndvasken, jeg har alltid vært opptatt av å ha rene hender. Hadde trodd det var mer vanlig enn det tydeligvis er....

Anonymkode: 0c4c1...54a

• Liker 3
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er blitt veldig sløv med tanke på håndvask

Jeg er drittlei viruset, men ikke håndvask. Det er noe man skal hele året uansett. Mer drittlei mennesker som ikke bryr seg om håndvask, og god hygiene for det er de som driter i det som gjør at viruset aldri forsvinner og bare blir verre igjen, og da blir vi alle enda mer lei. Så ikke smart av deg å bli sløv med tanke på håndvask hvis du er drittlei🥴

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...