AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Ble ghostet for en måned siden, av en fyr jeg traff i to måneder. Vi klaffet fra første sekund og møttes nesten hver helg. Praten gikk alltid i ett, gjerne til langt på natten, og det var alltid god stemning. Har aldri hatt så dype samtaler med noen før. Heller aldri truffet noen hvor humoren klaffet så bra. Begge var enige om at vi skulle vente med sex, men vi sov sammen og spoonet. Jeg er nokså sikker på at han ikke traff noen andre samtidig som meg. Jeg prøver å ikke overanalysere, men den mest logiske grunnen jeg klarer å komme på, er at han virket veldig usikker på hvorfor jeg ville være med ham, og om jeg holdt på med noen andre. Dette temaet tok han opp relativt ofte, hvor jeg forsikret ham om at det ikke var noen andre. Han konfronterte meg mer enn vanlig den siste kvelden vi var sammen, men jeg har ikke tenkt noe mer over det, mtp. at det som vanlig var god stemning neste morgen. Jeg har ikke tatt kontakt og har ikke sagt et ord til ham etter at han ghostet meg. Jeg savner ham. Jeg savner de dype samtalene til klokka 6 om morgenen og jeg savner internhumoren vår. Var først i går jeg ble ordentlig lei meg pga. ghostingen (har vært apatisk inntil nå). Nå vurderer jeg å ta kontakt... Ja, jeg vet at jeg sikkert ikke burde gjøre det. Men jeg tenker at jeg ikke har noe å tape. Det vil være lettere for meg å legge dette bak meg hvis jeg får en ordentlig avvisning (enten at han ignorerer meldingen, eller svarer at han ikke vil ha kontakt. Da lar jeg ham være i fred). Det beste som kan skje er at vi kan møtes og snakke ordentlig ut om dette. Jeg tror at jeg vil takle at han snur ryggen til meg. Synes dere jeg er veldig dum? Skal jeg bare bite tennene sammen, eller skal jeg ta en sjanse og sende ham en melding? Anonymkode: 7765a...53b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Hva har du å tape? Vet mange vil skrive verdigheten etc, men for min del å sende en eneste melding for å forhåpentligvis få et svar er verdt det også. Anonymkode: 98f3f...577 6
Fuglen Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Jeg synes absolutt du skal skrive til ham! Da jeg leste overskriften din, tenkte jeg ubiddelbart Nei, nei, nei! Men når du forklarer hva som skjedde mellom dere, så tenker jeg at det ville være dumt å IKKE ta sjansen. Hvis du ikke gjør det, kommer du alltid til å sitte og lure på hva som kunne skjedd. Som du selv sier, hva har du å tape? 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 På seg selv kjenner man andre tenker jeg. Han var nok usikker på deg fordi han hadde svin på skogen selv. Om en mann har så lite respekt for deg at han ikke tar kontakt på en hel måned, så er du verdt bedre enn som så. Anonymkode: 0eaae...709
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 TS her. Tusen takk for svar ❤️ Jeg tenker at det går fint å ofre "verdigheten" min. Bedre det, enn å leve i uvitenhet. Jeg også stusset litt over at han var så usikker på seg selv, spesielt når dette var et tema vi var innom nesten hver gang vi var sammen. Hmm... Må tenke litt mer. Blir litt nervøs ved tanken. Anonymkode: 7765a...53b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 Jeg synes du skal sende han en melding. Det er ikke sikkert det går den veien du ønsker, men som du sier, hva har du å tape? Lykke til 😊 Anonymkode: 4249f...7b4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 Ååååå dette skjedde med meg også .... akkurat det samme bare med at han begynte å fortelle meg om de andre "kosevennene" sine 😞 Fint å lese at flere er i samme situasjon.❤️ Har ikke tatt noe kontakt med han siden, men han sender en snap hver 3 måned fordi han kjeder seg... Han vil ha deg på gress og når du tar kontakt får han bevis på at du bare venter på han så det er ikke vits. Noe ekte svar vil du heller aldri få fra han, det nærmeste blir vel noe i friendzone kategorien som brukes som unnskyldning for å holde på deg til han vil det.. Håper ikke vi snakker om samme fyr. Anonymkode: e6a66...c4b 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 Hvorfor jobbe for å få en som virker sykelig sjalu og kontrollerende? At han ghostet deg da dere hadde det som «best» betyr to ting: han har flere, eller han vil ha flere. Anonymkode: 9aeba...97d 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 Tok kontakt med en som ghosta meg for tre år siden,nå møtes vi som fwb, da begge ønsker dette. Så får vi se hvor lenge det varer. Anonymkode: 726dc...fad
DeLorean Skrevet 10. mai 2020 #11 Skrevet 10. mai 2020 Ta kontakt du. Men vær obs. Det er ikke sikkert det kommer noe godt ut av det. Husk, du ble jo ghostet. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #12 Skrevet 10. mai 2020 Nei, synes ikke du skal ta kontakt om det er åpenbart at han ghoster. Du skriver ingenting om hvordan han ghostet deg. Var det at han ikke svarte på flere meldinger, eller var det flere sosiale plattformer han ikke svarte på, og har han blokkert deg noe sted? Om det er slik at han bare har latt være å svare på en melding, så går det an å sende en melding nå etterpå som om du er bekymret for han: "Hei, det er stund siden sist nå, og jeg fikk aldri noe svar fra deg på meldingen min, så jeg lurer på om alt er vel med deg, eller om det kan ha skjedd deg noe?" Anonymkode: 6339a...812 3
Gjest Kaffemonster Skrevet 10. mai 2020 #13 Skrevet 10. mai 2020 (endret) Jeg ble ghostet av noen jeg kjente lenge og prøvde å kontakte ham noen ganger i etterkant, men det var forgjeves. Det ga meg bare falske fohåpninger og det gjør vondt å ikke bli svart. Man føler seg som en vits. Endret 10. mai 2020 av Kaffemonster
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #14 Skrevet 10. mai 2020 Jeg hadde gjort det, ofte vil en ren avvisning gi deg mer sjelero og lettere å komme seg videre. Oppdater oss gjerne i tråden, vi er flere som har opplev d lignende ts! Anonymkode: 4ca27...4eb
herzeleid Skrevet 10. mai 2020 #15 Skrevet 10. mai 2020 Vet ikke om jeg helt forstår hva "ghostingen" her består i. Har ingen av dere tatt kontakt med hverandre på en måned, eller er det noe mer?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #16 Skrevet 12. mai 2020 TS her! Dere som lurte på hvordan han ghostet meg: han slettet meg fra alle sosiale medier et par dager etter vi hadde vært sammen. Takk for innspillene deres, og takk for at dere ga meg et spark bak. Jeg tok kontakt, og vi møttes samme kveld. Han ble veldig overrasket. Han sa unnskyld mange ganger, og sa at han var glad for at jeg ville se ham. Vi hadde en lang og åpen samtale. Forklaringen var at han hadde begynt å overtenke fordi han ikke visste hvor han hadde meg, og at han angret på at han ghostet meg - men ikke turte å sende meg en melding fordi han følte seg som en dust. Jeg vet at dette er risikabelt, at jeg kanskje har tråkket inn i en felle, at det er mulig at han holder på med flere, eller at han bare leker med følelsene mine. Tiden vil vise. Jeg skal prøve å ikke håpe for mye. Jeg sa til ham at jeg forventer at vi har mer åpen kommunikasjon heretter og at han er tøff nok til å gi beskjed dersom han vil kutte kontakt igjen, og det var han enig i. Vi skal møtes igjen denne helga. Jeg skal prøve å huske på å holde dere oppdatert - ser ut som det er interesse for det. Vet at de fleste lignende historier har et negativt utfall, men hvem vet, kanskje det vil vise seg at det var verdt å prøve på nytt. Anonymkode: 7765a...53b 10
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #17 Skrevet 22. juli 2021 Hvordan gikk dette? 🙂 Anonymkode: 925bf...4de 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #18 Skrevet 23. juli 2021 Jeg lurer også på hvordan dette gikk! Anonymkode: 96dd6...de3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #19 Skrevet 23. juli 2021 Slik jeg leser det hadde fyren tydelig issues og stort kontrollbehov, så håper TS fant seg en annen. Anonymkode: 7be83...e8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå