monja Skrevet 25. juni 2005 #1 Skrevet 25. juni 2005 Noen her som baker kaker med former/utstyr fra Cacas? Hva synes dere om det? Kvalitet? Fornøyde eller ikke fornøyde? Hva trenger man for å ha en god "startpakke"?
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 Jeg er en såkalt Cacasbaker Jeg bruker sprøyteposene og tippene masse, og blomstersettet. Marsipanpakken er også bra. Hva er det du er ute etter?
monja Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2005 Jeg vet ikke egentlig hva jeg er ute etter. Bare høre erfaringer i første omgang. Jeg er ikke noen særlig stor baker, men jeg håper på å bake en litt spesiell kake til sønnen min sin 1 årsdag. Synes den OleBrum forma i 3D ser litt spennende ut.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #4 Skrevet 25. juni 2005 Det er forholdsvis enkelt, men tidkrevende. Sett i gang du
monja Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2005 Det virker jo kjempemoro. Tror jammen jeg skal prøve jeg. Det er 2 1/2 mnd til bursdag, så jeg trenger vel den tiden på å øve meg
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #6 Skrevet 26. juni 2005 Kan være greit å ha prøvd det en gang først, ja..... Foreslår at du prøver deg på ei mindre kake, hvis det er slik at du har tenkt å lage Ole Brumm med stjernekryss.......
Totalya Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 De har endel basissett som er greie. Selv bruker jeg marsipansettet, tippene og engangsposene (som jeg skyller opp), og fargene mye. Har lite former, men har kjøpt springforma deres, og det er den beste jeg noen gang har hatt! Dersom du bare skal kjøpe ei form, bør det være ei som er litt tidløs er min mening da. Men ole brum er jo kjempesøt å da. Men du kan gjøre masse med ei rektangulær ei også. Lykke til!
April Skrevet 27. juni 2005 #8 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har masse former og utstyr fra Cacas (litt for mye tror jeg ) og det er morsomt å bake litt anderledes kaker.. Bruker mye tipper og marsipansettet. Gikk på marsipankurs en gang og det var jo myyye enklere og lage enn jeg trodde!! Men det er tidkrevnede å pynte med tipper, men det blir jo kjempe stilig :-) Prøv deg du
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2005 Dette kommer til å bli interessant.....nå har mannen min bestemt seg for å begynne å forhandle Cacas. Han elsker jo å bake så det passer han sikkert perfekt.
Lia Skrevet 28. juni 2005 #10 Skrevet 28. juni 2005 Nå måtte jeg bare gå inn på nettsiden deres og titte litt. Har hørt så mye snakk om Cacas. Og det var jo kjempeinteressant! Fant masse jeg hadde lyst på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå