Gå til innhold

hva er det i tan produkter so gjør deg brun? kan man ikke liksågodt spise gulrtøtter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har brukt chew bears tan i noen uker nå. Var så uheldig å mkiste boksen på gulvet og sølte det ut, så måtte kasta halve pakka, nå er jeg altså tom og får ikke neste levering før torsdag. Har oppnåd veldig bra effekt av chew bears tan, men vil jo opprettholde dette og litt redd siden jeg ikke har bjørnene nå, så i dag har jeg kjøpt gulrøtter. Står at 100 gram gulrott inneholder 10 mg betakroten,men forstår ikke hva disse tan produktene tjener penger på da? når man likspgodt bare kan spise gulrot? Gir gulrøtter like god effekt da?

Anonymkode: 70b3c...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt chew bears tan i noen uker nå. Var så uheldig å mkiste boksen på gulvet og sølte det ut, så måtte kasta halve pakka, nå er jeg altså tom og får ikke neste levering før torsdag. Har oppnåd veldig bra effekt av chew bears tan, men vil jo opprettholde dette og litt redd siden jeg ikke har bjørnene nå, så i dag har jeg kjøpt gulrøtter. Står at 100 gram gulrott inneholder 10 mg betakroten,men forstår ikke hva disse tan produktene tjener penger på da? når man likspgodt bare kan spise gulrot? Gir gulrøtter like god effekt da?

Ja, du kan like gjerne spise gulrøtter. Slike firmaer tjener jo penger på at slike som du betaler 598 kroner annenhver måned. Og det er som alle andre slike firmaer gjør, de tjener penger på noe som egentlig ikke funker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, Teatrica skrev:

Ja, du kan like gjerne spise gulrøtter. Slike firmaer tjener jo penger på at slike som du betaler 598 kroner annenhver måned. Og det er som alle andre slike firmaer gjør, de tjener penger på noe som egentlig ikke funker.

Men jeg har jo blit veldig brun da?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo blit veldig brun da?...

Ok, men kanskje hadde du blitt like brun hvis du hadde spist de anbefalte gulrøttene i samme tidsperiode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...