AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 E det flere her inne som har hengt på nakenprat.com og eros.no? Anonymkode: a9927...07f
Dominas leketøy Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: E det flere her inne som har hengt på nakenprat.com og eros.no? Anonymkode: a9927...07f Jepp
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Eros? der diskuterer de bare mat og vær😂... Nakenprat? ikke noe for meg iallefall, mesteparten av kontaktannonsene er "Mann søker mann", og innlegg fra truseselgere... Men selvfølgelig, det er opp til hver enkelt å bruke plattformene...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Jeg har vært på nakenprat i noen dager. Hatt noen deilige stunder på snap med video. Har vel vært litt usikker på hva jeg har søkt, bare vært så kåt at jeg måtte stilne det med noe.😅 Er spennende og trygt på mobilen, men mennene er veldig kjappe med å "mase" på å komme for tøm og røm. Fysisk sex uten connection er ikke for meg. Vil ha en fast ff til jeg eit ikke er singel lengre.😏 Anonymkode: 7bb07...61e
Bamseklemmer Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fysisk sex uten connection er ikke for meg. Vil ha en fast ff til jeg eit ikke er singel lengre.😏 Sosial inteligens er jo en mangelvare blandt kvinner på nakenprat iallefall, mange av de slutter å svare når jeg sier at jeg ikke er ute etter treff før vi har blitt bedre kjent. Forøvrig ser det stikk mottsatt ut for kvinner😅
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 Det er jo ikke det at jeg ikke vil ha sex, men som du sier. Vil bli kjent først. Kjenne om vi har kjemi før vi har sex. Må kanskje lage meg en tydeligere profil😊 Anonymkode: 7bb07...61e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Nakenprat har jeg vært på siden 2009, og har møtt uendelig mye folk der som jeg er bestevenner med nå I virkeligheten., Men den er ikke det samme som før. Og nei, jeg møtte ikke folk fra kontaktannonsen, men pågrunn av at jeg ble kjent med dem på chatten. Eros er bare noe drit, alltid vært Anonymkode: 57248...dd1
Bamseklemmer Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må kanskje lage meg en tydeligere profil😊 Ja, jeg har tenkt på det samme, men selv om man er ute etter en FF så bør man jo være fra samme området. Men i mitt området finnes det ikke så mange, også synes jeg chatten og pm er elendig på nakenprat😝 Du har nok større sjanse som kvinne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå