AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Hei! Jeg bestilte nettopp en korsett pakke fra Nytelse.no hvor det følger med stringtruse. Skal overraske mannen min Jeg bestilte i 80B (M) fordi jeg har målt 84 cm under puppene og tenkte da at 70B (S) ville bli for stramt. Det virket som jeg hadde rett i det da jeg prøvde den når pakken kom, men så kommer problemet; stringtrusa er jo altfor stor! Jeg er vanligvis en str S/36 i klær, men trusa er jo str 40. Krymper den om jeg vasker den? 😂 Anonymkode: 1d698...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Det kommer vel an på hva den er laget av. Men kan du ikke bare sy den litt inn i siden? Anonymkode: 7d335...275
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg bestilte nettopp en korsett pakke fra Nytelse.no hvor det følger med stringtruse. Skal overraske mannen min Jeg bestilte i 80B (M) fordi jeg har målt 84 cm under puppene og tenkte da at 70B (S) ville bli for stramt. Det virket som jeg hadde rett i det da jeg prøvde den når pakken kom, men så kommer problemet; stringtrusa er jo altfor stor! Jeg er vanligvis en str S/36 i klær, men trusa er jo str 40. Krymper den om jeg vasker den? 😂 Anonymkode: 1d698...7b6 Kutt ut trusa. Som mann liker jeg best mine kvinner uten. Anonymkode: 7f708...908 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Den krymper nok ikke, men er kanskje litt stor også fordi du vel skal ha den utenpå båndene til strømpene? Om ikke eller om du skal ha stay-ups, så får du enten gå uten eller kjøpe deg en truse som matcher i riktig størrelse. Anonymkode: e5eb1...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå