Gå til innhold

Korsett truse problem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg bestilte nettopp en korsett pakke fra Nytelse.no hvor det følger med stringtruse. Skal overraske mannen min :nigo:

Jeg bestilte i 80B (M) fordi jeg har målt 84 cm under puppene og tenkte da at 70B (S) ville bli for stramt. Det virket som jeg hadde rett i det da jeg prøvde den når pakken kom, men så kommer problemet; stringtrusa er jo altfor stor! Jeg er vanligvis en str S/36 i klær, men trusa er jo str 40. Krymper den om jeg vasker den? 😂 

Anonymkode: 1d698...7b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hva den er laget av. Men kan du ikke bare sy den litt inn i siden?

Anonymkode: 7d335...275

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg bestilte nettopp en korsett pakke fra Nytelse.no hvor det følger med stringtruse. Skal overraske mannen min :nigo:

Jeg bestilte i 80B (M) fordi jeg har målt 84 cm under puppene og tenkte da at 70B (S) ville bli for stramt. Det virket som jeg hadde rett i det da jeg prøvde den når pakken kom, men så kommer problemet; stringtrusa er jo altfor stor! Jeg er vanligvis en str S/36 i klær, men trusa er jo str 40. Krymper den om jeg vasker den? 😂 

Anonymkode: 1d698...7b6

Kutt ut trusa. Som mann liker jeg best mine kvinner uten. 

Anonymkode: 7f708...908

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den krymper nok ikke, men er kanskje litt stor også fordi du vel skal ha den utenpå båndene til strømpene? Om ikke eller om du skal ha stay-ups,  så får du enten gå uten eller kjøpe deg en truse som matcher i riktig størrelse. 

Anonymkode: e5eb1...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...