Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke vanlig Farris, men Farris Bris har jeg blitt hekta på.

Hva synes du om den nye Farrisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den er kjempegod. Særlig den med mango og papaya. Vanlig farris syns jeg har for mye kullsyre.

Gjest jordbærjenta
Skrevet

Den med mango og papaya er kjempegod, men den smaker jo egentlig jordbær :o

Skrevet

Liker vanlig farris godt også jeg. Særlig grape.

Men farris bris er jo helt genialt da. Mango/papaya er den beste, men den med sitron er god den også.

Skrevet

Jeg har ikke smakt den ennå jeg, siden jeg ikke liker vanlig Farris.

Skrevet
Jeg har ikke smakt den ennå jeg' date=' siden jeg ikke liker vanlig Farris.[/quote']

Da burde du smake den mango/papaya en dag. :) Sambo som hater alt vann på flaske liker den veldig godt.

Skrevet

Liker egentlig ikke brus i det heletatt pga kullsyren. Men Farris Bris er kjempe god, endelig en brus som bare bruser litt ! :-)

Skrevet
Liker egentlig ikke brus i det heletatt pga kullsyren. Men Farris Bris er kjempe god' date=' endelig en brus som bare bruser litt ! :-)[/quote']

Enig!

Jeg liker pepsi max, men det er den eneste brusen jeg liker. Får vondt i magen av andre typer pga kullsyren, det samme gjelder vanlig farris.

Farris bris derimot.. :sikle: Veldig godt sammen med litt saft, blir som brus.

Gjest gjest1
Skrevet

Synes mango/papaya smakte råtten mango/papaya...

Men sitron/sitrongress er kjempegod!!!

Skrevet

Det er den med sitron/sitrongress jeg liker best og.

Skrevet

Den er kjempegod, og mye bedre enn vanlig Farris. Av den vanlige Farrisen, liker jeg best den med Lime, og Farris Bris med lemon/lemongrass. Har ikke smakt mango/papaya enda, kanskje på tide.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg likte den ikke, den smakte "dau" farris. Kunne likesågodt kjøpt vanlig farris og latt den stå uten korken en stund...

Skrevet
Jeg likte den ikke' date=' den smakte "dau" farris. Kunne likesågodt kjøpt vanlig farris og latt den stå uten korken en stund...[/quote']

Det er jo da vanlig farris er best! :Nikke:

Skrevet

Jeg elsker den! Drikker ikke annet for tiden. Liker best den med mango, men drikke rogså mye den med lime.

Skrevet

syns de smaker :kvalm:

den med mango/papaya smaker vammelt og den med sitrongress smaker som sølvfolie :veldigsur:

Skrevet

Liker ikke vanlig faris, synes det blir for sterkt på en måte, men begge brisene er kjempegode :)

Skrevet

Syns det smaker død farris jeg..Blærk! :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...