Gå til innhold

Tips til badedrakt for oss med små pupper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt sluttet å bade i basseng eller på stranden uansett hvor varmt det er,for går jeg med bikini så ser jeg ut som en 6 åring pga jeg har bittesmå pupper. Sånn bli det i badedraktene jeg også har,så unngår det helt. Sånn kan det jo ikke forsette, så har noen tips til badedrakter som blir fin selv med små pupper? Setter stor pris på hjelp :)

Anonymkode: d5c29...bb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp badedrakter med innlegg i puppeområdet. 

Anonymkode: 64fc5...5c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes bandeau kan være veldig pent med små pupper. Badedrakt har jeg gitt opp, ser bare ut som om jeg har anoreksia. 

Anonymkode: c5ba0...536

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags prisklasse?

Anonymkode: 02469...de7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker selv enten en overdel med rysjer (som jeg har hørt anbefales når man har små bryst) eller sånn BH-bikini eller trekantbikini med innlegg.

Badedrakt er et mareritt for meg og da jeg har litt stor rumpe og er liten ellers, så jeg får "dobbeltrumpe" av badedrakter som passer ellers, i tillegg til at jeg også blir seende helt flatbrystet ut i badedrakt.

Anonymkode: e12c9...c50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags prisklasse?

Anonymkode: 02469...de7

Pris har ikke noe si,må bare ha noe som ser greit ut på meg :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker selv enten en overdel med rysjer (som jeg har hørt anbefales når man har små bryst) eller sånn BH-bikini eller trekantbikini med innlegg.

Badedrakt er et mareritt for meg og da jeg har litt stor rumpe og er liten ellers, så jeg får "dobbeltrumpe" av badedrakter som passer ellers, i tillegg til at jeg også blir seende helt flatbrystet ut i badedrakt.

Ja de få badedraktene jeg har så blir jeg også helt flatbrystet så har kastet de sammen med alle bikiniene. Rart hvor selvkritisk jeg er blitt med tiden,før gikk.jeg med bikini uten å bry meg. Nå er jeg 32 å de tre siste årene klarer jeg ikke lenger gå med bikini/badedrakt for ser jo ut som.en gutt siden jeg ikke har pupper.

AnonymBruker
Skrevet

Gå med hva du vil og slutt å se på deg selv som et barn når du er en voksen kvinne. Er ikke badedrakten/bikinien som er problemet, men selvbildet ditt. 

Anonymkode: e856b...551

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gå med hva du vil og slutt å se på deg selv som et barn når du er en voksen kvinne. Er ikke badedrakten/bikinien som er problemet, men selvbildet ditt. 

Anonymkode: e856b...551

Det har du selvfølgelig helt rett i men er ikke så enkelt. Er blitt skikkelig selvkritisk å klarer ikke gå i bikini selv når det var 33 grader fordi jeg føler meg ikke vel med det. Hadde vært så greit å hvertfall ha en badedrakt jeg føler meg okey i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shape-badedrakten til HM er fin, den med rysjer over puppene. 

Anonymkode: f1dd0...991

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere denne kanskje ser bedre ut enn andre badedrakter? 

Screenshot_20200509-212621_Chrome.jpg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Shape-badedrakten til HM er fin, den med rysjer over puppene. 

Anonymkode: f1dd0...991

Takk! Skal se om jeg finner det i nettbutikken.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de få badedraktene jeg har så blir jeg også helt flatbrystet så har kastet de sammen med alle bikiniene. Rart hvor selvkritisk jeg er blitt med tiden,før gikk.jeg med bikini uten å bry meg. Nå er jeg 32 å de tre siste årene klarer jeg ikke lenger gå med bikini/badedrakt for ser jo ut som.en gutt siden jeg ikke har pupper.

Du høres litt vel selvkritisk ut. Du ser jo ikke ut som en gutt bare fordi du ikke har store pupper. Man er like kvinnelig med små bryster. Jeg er selv kjempefornøyd med brystene mine selv om de ikke er store, og jeg har absolutt en svært kvinnelig kropp selv om jeg ser helt flatbrystet ut i badedrakt. 

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har helt sluttet å bade i basseng eller på stranden uansett hvor varmt det er,for går jeg med bikini så ser jeg ut som en 6 åring pga jeg har bittesmå pupper. Sånn bli det i badedraktene jeg også har,så unngår det helt. Sånn kan det jo ikke forsette, så har noen tips til badedrakter som blir fin selv med små pupper? Setter stor pris på hjelp :)

Det tror jeg ikke NOEN ting på. Aldri noen sinne har jeg sett en jente/dame som ikke har "pupper"...  Og det virkelig skulle være tilfelle at du ser ut som en "seksåring" så trenger du ikke dekke til brystene dine i det hele tatt (ikke at man burde trenge det uansett men)...  

Du høres veldig selvkritisk ut som en AB allerede har sagt. Bruk hva du vill, om det er badedrakt eller bikini spiller ingen rolle, men ikke å bekymre deg for at du ser ut som ett barn jaffal, det er ekstremt bortkasta kalorier, og garantert ikke tilfelle.  (det er jeg 100% sikker på) :opplyser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 18a20...bde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Det tror jeg ikke NOEN ting på. Aldri noen sinne har jeg sett en jente/dame som ikke har "pupper"...  Og det virkelig skulle være tilfelle at du ser ut som en "seksåring" så trenger du ikke dekke til brystene dine i det hele tatt (ikke at man burde trenge det uansett men)...  

Du høres veldig selvkritisk ut som en AB allerede har sagt. Bruk hva du vill, om det er badedrakt eller bikini spiller ingen rolle, men ikke å bekymre deg for at du ser ut som ett barn jaffal, det er ekstremt bortkasta kalorier, og garantert ikke tilfelle.  (det er jeg 100% sikker på) :opplyser:

Du har nok rett at det er nok ikke så gale som jeg forstiller meg at det er selv,men får meg bare ikke til å gå med bikini eller badedrakt lenger for synes jeg ser helt flat ut oppe.Gikk jo ikke med bikini eller badedrakt ifjor når det var 33 grader engang fordi når jeg ser meg i speilet med badetøy så syns jeg ikke det ser okey ut. Men med en rett badedrakt så kanskje jeg klarer å se at det hvertfall se okey ut så jeg ikke må styre unna å bade på stranden eller unngå å bade i basseng.

AnonymBruker
Skrevet

Som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv. I fjor var jeg på alle disse dyre butikkene som selger bikinier og badedrakter, spurte om hjelp og prøvde masse forskjellig, men problemet med badedrakter er at cupen er nesten minst B uansett, ingen er laget for små bryster og man ser helt rare ut i dem. Jeg endte opp med en trekantbikini med for, med litt detaljer. Følte meg ok i fjor: men har lyst på badedrakt også, føler det er bedre å bruke i svømmebasseng..  

Anonymkode: fe4f1...5d3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv. I fjor var jeg på alle disse dyre butikkene som selger bikinier og badedrakter, spurte om hjelp og prøvde masse forskjellig, men problemet med badedrakter er at cupen er nesten minst B uansett, ingen er laget for små bryster og man ser helt rare ut i dem. Jeg endte opp med en trekantbikini med for, med litt detaljer. Følte meg ok i fjor: men har lyst på badedrakt også, føler det er bedre å bruke i svømmebasseng..  

Anonymkode: fe4f1...5d3

B cup blir for stort til meg også dessverre. Ja er badedrakt jeg også har mest lyst på,hadde nok følt meg mer komfortabel i det enn bikini. Pris spiller ingen rolle bare jeg finner minst en badedrakt jeg syns er okey på meg,da er det verdt pengene :) Men er så usikker på hvilke jeg skal prøve å kjøpe så derfor jeg lurte på om noen hadde erfaring med det :)

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok rett at det er nok ikke så gale som jeg forstiller meg at det er selv,men får meg bare ikke til å gå med bikini eller badedrakt lenger for synes jeg ser helt flat ut oppe.Gikk jo ikke med bikini eller badedrakt ifjor når det var 33 grader engang fordi når jeg ser meg i speilet med badetøy så syns jeg ikke det ser okey ut. Men med en rett badedrakt så kanskje jeg klarer å se at det hvertfall se okey ut så jeg ikke må styre unna å bade på stranden eller unngå å bade i basseng.

Var ikke min mening å late som jeg ikke forstår det å være "selvkritisk", for det er jo jeg også (som alle andre)  Jeg prøvde bare å "hjelpe&være litt MR.pÅsitiv", for det du nevner er det ingen andre som legger merke til, eller bryr seg om.  Og definitivt ikke noen grunn til å holde seg unna bading...

Greit å ha i bakhodet at dette storsett er noe du har hengt deg opp i,  og ikke noe andre legger merke til og/eller bry seg om lizm.. Det er litt OK å bli minnet på en gang i blant i disse "kroppfikserings-tider", selv om det kan virke overflødig, og ikke akkurat hjalp deg å finne badedrakten du leter etter😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...