AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Har kjøpt Retinol 0,3% og tenkte jeg skulle bruke den på kvelden. Bruker nå Ole Henriksen Goodnight glow, som inneholder bakuchiol som visstnok skal være et mildere retinol-alternativ. Kan jeg bruke disse i kombinasjon, eller bør jeg ta en annen nattkrem? Anonymkode: 1a537...e8f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Man skal værtfall ikke blande flere ulike retinoler sammen. Anonymkode: 8a20c...f18
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal værtfall ikke blande flere ulike retinoler sammen. Anonymkode: 8a20c...f18 Hadde ikke jeg heller gjort. bakuchiol er ikke retinol, men har den samme effekt ville jeg droppet den. Jeg kjøper produktene mine fra en salong og det er greit å vite at jeg kan kombinere disse. Anonymkode: 10f7b...7d5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 Det er ikke et retinol, men et alternativ for de som ikke tåler retinol så godt. Etter litt googlesøking ser det ut som de to er helt ypperlig å kombinere, faktisk. Anonymkode: 1a537...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå