Gå til innhold

p-piller

Fremhevede innlegg

Gjest Pamilla
Skrevet

Jeg er en jente på 19 år, som nylig har startet på p-piller. (jeg og kjæresten min har for øyeblikket bare vært sammen 1 måned, 1 uke og 3 dager). Ihvertfall; jeg startet med p-piller første dag jeg fikk mensen, som min lege rådet meg til. har vanligvis mensen 3-4 dager, ingen mensensmerter og alt er egentlig en fryd.. men etter at jeg startet med pillene har jeg hatt konstant mensen i TI dager.. er dette normalt? vil det i såfall forsvinne? er det dette som er bivirkningene som kalles blødninger.. hmm.. er litt bekymret.. og vil ihvertfall ikke ha noe sex før dette forsvinner, ergo forsvant sexlysten min å .. yeah.. p-piller er toppen..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du skal ikke plutselig blø i ti dager selvom du har startet med pillen. Ring legen din du :wink:

Skrevet

Om dette er normalt vet jeg ikke, men jeg blødde gjennom hele første brettet når jeg startet på piller. Jeg var hos legen da, men fikk vel inntrykk av at det ikke var så unormalt når man begynner med piller. Det ga seg altså, etter den første måneden så har alt vært helt normalt med syklusen og ingen mens-smerter.

Men enig med Tex, hør med legen din for sikkerhetsskyld.

Gjest fanta
Skrevet

Samme her. Opplevde å ha mensen i tre uker i strekk. Ikke noe særlig når man er anemisk, men legen sa det var helt normalt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som har blødd gjennom hele første brettet før........

Jeg har gått på pillen i mange perioder, og aldri hatt

ikke-normal blødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...